کد خبر : 16029
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 - 0:42
-

عدم رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی عامل گسترش ویروس کرونا در بندر ماهشهر

عدم رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی عامل گسترش ویروس کرونا در بندر ماهشهر

ازعموم شهروندان عزیز تقاضا داریم نسبت به موارد بهداشتی و پزشکی و فاصله گذاری اجتماعی توجه بیشتری داشته تا بتوانیم به شرایط سفید دست یافته و برگشتن به روال عادی را اعلام نمائیم.

 

عدم رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی عامل گسترش ویروس کرونا در بندر ماهشهر

شبکه خبری خوزستان | رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر اعلام کرد: عدم رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی موجب گسترش ویروس کرونا در بندر ماهشهر میباشد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از شهرستان بندر ماهشهر : دوازدهمین جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر با حضور رئیس و سایر اعضاء ستاد با محوریت آخرین بررسی آخرین وضعیت شهرستان و تمهیدات اتخاذ شده در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

مهندس بیرانوند فرماندار شهرستان بندر ماهشهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عموم مسلمانان اظهار داشت : همانطور که در ۳ ماهه گذشته در جلسات و خبرهای منتشره اعلام داشتیم، ویروس کرونا بدون رعایت نکات بهداشتی در جامعه از بین نخواهد رفت و هر روز بیش از پیش گسترش یافته و تلفاتی بیشتری خواهیم داد.

نماینده عالی دولت افزود : متاسفانه عدم توجه لازم به این امر توسط شهروندان عزیز ، بویژه روزهای اخیر ، موجب گسترش و افزایش تلفات گردیده، که زحمات و سختیهای آن را برای کادر پزشکی و درمانی ما صدچندان نموده است.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر ادامه داد : هم اکنون وضعیت شهرستان بندر ماهشهر نسبت به میانگین استانی در شرایط زرد بوده که وضعیت آن در روزهای آینده بستگی به عملکرد شهروندان و مسئولان داشته ، اگر میخواهیم به وضعیت سفید دست یابیم بایستی نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به شکل مطلوب و در حداکثر سطح توسط سایر مردم نجیب رعایت شده و انجام پذیرد ، ضمن آنکه مسئولان شهری به وظایف محوله توسط ستاد مقابله با ویروس کرونا به نحو شایسته ای جامه عمل بپوشانند که اگر اینگونه عمل نشود ، مطمئناً به وضعیت قرمز خواهیم رسید و شرایط سختی پیش رو خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر درخصوص تمهیدات جدید ستاد اشاره داشته گفت : به همین دلیل و باتوجه به شرایط موجود تصمیمات و تمهیداتی درنظر گرفته ایم که مهمترین آنها شامل تشکیل اکیپ های متشکل از بهداشت ، بسیج ، هلال احمر جهت رصد و پایش مبتلایان قرنطینه شده تا بهبودی کامل ، ایجاد آزمایشگاه مستقل با مشارکت بخش خصوصی در شهرستان جهت انجام روزانه آزمایشات ، کنترل بیش از پیش مراکز پرتجمع نظیر پایانه های بنادر ، تشدید و کنترل بازار و صنوف توسط اتحادیه ها و اداره اماکن نیروی انتظامی ، برخورد جدی و قضایی با برگزار کنندگان مراسمات فاتحه، عروسی و افطاری ، نظارت دقیق تر بر ادارات و دستگاههای دولتی و خصوصی نسبت به اجرای دستورات صادره از سوی ستاد مقابله با ویروس کرونا ، میشود.

بیرانوند در پایان بیان داشت : در خصوص ادامه تعطیلی و همچنین ایام عید سعید فطر در روزهای آتی آخرین تصمیمات و تمهیدات لازم را اتخاذ نموده، ضمن اینکه مجدداً ازعموم شهروندان عزیز تقاضا داریم نسبت به موارد بهداشتی و پزشکی و فاصله گذاری اجتماعی توجه بیشتری داشته تا بتوانیم به شرایط سفید دست یافته و برگشتن به روال عادی را اعلام نمائیم.

در پایان جلسه نیز اعضاء حاضر به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

 

خبرنگار/ناصرحکیمی

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.