کد خبر : 11711
تاریخ انتشار : جمعه 25 بهمن 1398 - 22:18
-

عدالت تبلیغاتی در خصوص تمامی کاندیداها اعمال شود

عدالت تبلیغاتی در خصوص تمامی کاندیداها اعمال شود

شبکه خبری خوزستان// با آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در مسجدسلیمان به نظر می رسد آنگونه که می بایست نگاه یکسان و عدالت محور در خصوص تمامی کاندیداها لحاظ نگردیده است. به گزارش شبکه خبری خوزستان، تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس در سطح کشور آغاز شده و در مسجدسلیمان نیز این تبلیغات

شبکه خبری خوزستان// با آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در مسجدسلیمان به نظر می رسد آنگونه که می بایست نگاه یکسان و عدالت محور در خصوص تمامی کاندیداها لحاظ نگردیده است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس در سطح کشور آغاز شده و در مسجدسلیمان نیز این تبلیغات به شیوه های گوناگون در حال انجام است.بدون شک در شرایط کنونی بایستی هرگونه تخلف انتخاباتی از سوی کاندیداهای انتخابات و یا منتصبین آن‌ها رصد شده و در کمترین زمان ممکن به آن‌ها رسیدگی شود. از طرفی مردم این نگرش را در بین آحاد جامعه ترویج دهند کسی که برای ورود به عرصه قانون‌گذاری خود از طریق غیرقانونی وارد عمل می‌شود مورد اعتماد نخواهد بود.

با این حال انتظار می رفت تا فرماندار شهرستان بعنوان رییس ستاد انتخابات بهمراه ستاد پیشگیری از تخلفات تبلیغاتی و هیأت اجرایی نگاه دقیق تری به تبلیغات برخی کاندیداها داشته باشند. نصب بنرهای نامتعارف و خارج از اندازه مشخص در برخی مناطق شهرستان از جمله نمره یک، میدان بانک ملی، ریل وی و … از جمله موارد تخلفات تبلیغاتی کاندیداها در روزهای ابتدایی تبلیغات به شمار می رود. از طرفی باید یادآور شد فرماندار شهرستان مصادیق تخلفات را مطابق با مواد ۵۶ تا ۶۵ فصل ششم قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب ۷/ ۹/ ۱۳۷۸ مجلس شورای اسلامی بررسی و اقدامات قانونی در این خصوص اعمال نماید. از این رو نگاه عدالت محور رییس ستاد انتخابات بهمراه اعضای هیأت اجرایی به تبلیغات انتخاباتی می بایست تا روز آخر ادامه یابد و اگر شیوه کنونی تبلیغات همچنان مورد کم توجهی قرار گیرد، در روز دوم اسفند نحوه برگزاری انتخابات چگونه خواهد بود؟

امیدواریم تا ضمن توجه ویژه به تبلیغات کاندیداها و رصد نمودن برنامه ها و اقدامات آنان، با هر گونه قانون گریزی و عدم فعالیت در چارچوب به نحوی شایسته و اصولی برخورد شود تا عدالت و یکسان نگری در خصوص تمامی نامزدهای انتخاباتی مجلس اعمال شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.