کد خبر : 7412
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 - 8:46
-

ظرفیت‌ نیروهای مسلح در ترمیم سیل‌بندهای خوزستان به‌کارگیری شود

ظرفیت‌ نیروهای مسلح در ترمیم سیل‌بندهای خوزستان به‌کارگیری شود

ظرفیت‌ نیروهای مسلح در ترمیم سیل‌بندهای خوزستان به‌کارگیری شود نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به ضرورت توجه ویژه نسبت به مسأله سیلاب در استان، گفت: از ظرفیت نیروهای مسلح در زمینه ترمیم سیل‌بندها می‌توان استفاده کرد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور جانشین فرمانده

ظرفیت‌ نیروهای مسلح در ترمیم سیل‌بندهای خوزستان به‌کارگیری شود
نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به ضرورت توجه ویژه نسبت به مسأله سیلاب در استان، گفت: از ظرفیت نیروهای مسلح در زمینه ترمیم سیل‌بندها می‌توان استفاده کرد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امام علی(ع) امروز با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

امام جمعه اهواز در این دیدار اظهار داشت: کشاورزان خوزستان برای جبران خسارت ناشی از سیل با هزار امید برنج کاشته‌ تا قسمتی از خسارت‌ها جبران و باید برای آنها تدبیری اندیشیده شود.

وی بیان کرد: کشاورزان برنج کشت کرده و اکنون در حال برداشت هستند، حداقل انبارهایی در اختیار آنها قرار گیرد تا بتوانند آن را نگهداری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد عنوان کرد: باتوجه به کشت گسترده برنج باید مانع از واردات برنج شد و برنج نیز به صورت تضمینی و توافقی خریداری شود. دلالان داخلی و خارجی نیز در خرید برنج حضور پیدا کرده‌ که باید راهکار لازم اتخاذ شود.

وی با اشاره به این‌که سیل در آق‌قلا و شمال کشور بار دیگر جاری شد، عنوان کرد: ‌با این وجود در استان خوزستان نیز باید خود را آماده کرد اما تاکنون لایروبی انجام نشده و سیل‌بندهای تخریب شده از سیل اخیر ترمیم و استحکام‌بخشی نشده‌اند و بر روی کانال‌های سیل‌بر باید کار می‌شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به ضرورت توجه ویژه نسبت به مسأله سیلاب در استان، ادامه داد: از ظرفیت نیروهای مسلح در زمینه ترمیم سیل‌بندها می‌توان استفاده کرد و الان وقت آن است و تاکنون هم دیرشده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به وضعیت فاضلاب در سطح اهواز، تأکید کرد: فاضلاب در مناطقی مثل کوی مشعلی فاجعه است و در نقاط بسیاری از اهواز، آب و فاضلاب باهم تلاقی دارند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به مشکلات آب و فاضلاب در گوشه و کنار اهواز، عنوان کرد: روستاهای متعددی وجود دارند که آب آشامیدنی آنها ماه‌ها قطع و با تانکر آب جابجا می‌شود.
وی به مشکلات آب در روستاهای مختلف سطح استان خوزستان اشاره و بیان کرد: نسبت به محدوده کوت عبدالله و اهواز اختلافی وجود دارد که سبب شده خدمات شهری مردم و برخی دیگر از خدمات بر زمین بماند.

عنایت خاص رهبرمعظم انقلاب نسبت به خوزستان

همچنین جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امام علی(ع) بیان کرد: سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران نیز اهتمام دارند که در سفرها مسائل استان‌ها پایش و برای آنها چاره‌اندیشی صورت گیرد.

وی با اشاره به عنایت خاص رهبرمعظم انقلاب نسبت به استان خوزستان، اظهار داشت: مشکلات خوزستان منعکس شده و معظم له نیز دستوراتی برای رسیدگی به مشکلات مردم استان داده‌اند.

در پایان این دیدار سردار سرتیپ غیب‌پرور با پیشنهاد نماینده ولی فقیه در خوزستان همراه با ایشان از معضلات شهری کوی مشعلی بازدید کردند.

به گزارش تسنیم، در این دیدار شخصیت‌های مذهبی، فرماندهان سپاه، انتظامی و نظامی نیز حضور داشته و به مشکلات استان خوزستان اشاره و به ارائه راهکار پرداختند.

انتهای پیام/ ت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.