کد خبر : 13686
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 فروردین 1399 - 13:21
-

ضدعفونی و گندزدایی مناطق محروم اهواز در راستای مقابله با شیوع کروناویروس

ضدعفونی و گندزدایی مناطق محروم اهواز در راستای مقابله با شیوع کروناویروس

شبکه خبری خوزستان// در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا برنامه ضدعفونی و گندزدایی سطوح، معابر و اماکن عمومی مناطق محروم اهواز با مشارکت شهرداری منطقه ۶، معاونت خدمات شهری اهواز و اعضای انجمن احیاگران طبیعت خوزستان انجام گرفت. به گزارش شبکه خبری خوزستان، احمدجرفی مدیرانجمن احیاگران طبیعت خوزستان اظهار داشت: ضدعفونی و گندزدایی

شبکه خبری خوزستان// در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا برنامه ضدعفونی و گندزدایی سطوح، معابر و اماکن عمومی مناطق محروم اهواز با مشارکت شهرداری منطقه ۶، معاونت خدمات شهری اهواز و اعضای انجمن احیاگران طبیعت خوزستان انجام گرفت.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، احمدجرفی مدیرانجمن احیاگران طبیعت خوزستان اظهار داشت: ضدعفونی و گندزدایی سطوح، معابر و اماکن عمومی منطقه کوی مندلی اهواز با مشارکت شهرداری منطقه ۶، معاونت خدمات شهری اهواز و اعضای انجمن در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا انجام گرفت. 

وی افزود: مناطق محروم و حاشیه‌ای به لحاظ تراکم جمعیت جزء متراکم‌ترین مناطق شهری هستند و ساکنان این مناطق نیازمند کمک بیشتری برای مقابله با این اپیدمی هستند. علاوه بر این شرایط کنونی نیازمند همت جدی تمامی اقشار جامعه برای حفظ بهداشت و سلامتی شهروندان در مقابله با کروناست و امیدوارم تا عموم مردم با ماندن در خانه ما را در کنترل وضعیت بحرانی فعلی یاری دهند.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.