کد خبر : 17432
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 تیر 1399 - 16:42
-

شهردار شادگان خبر داد

شهردار شادگان خبر داد

شهردار شادگان: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت شهرداری شادگان قرار دارد شهردار جدید شادگان گفت: ایجاد درآمدهای پایدار و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار دارد. مسعود امینی امروز به همراه اعضای شورای اسلامی شهر شادگان در حاشیه بازدید از مناطق شهری در گفتگو با شادگان نیوز اظهار کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام و

شهردار شادگان:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت شهرداری شادگان قرار دارد شهردار جدید شادگان گفت: ایجاد درآمدهای پایدار و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار دارد.

مسعود امینی امروز به همراه اعضای شورای اسلامی شهر شادگان در حاشیه بازدید از مناطق شهری در گفتگو با شادگان نیوز اظهار کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام و سپس به نتیجه رساندن سایر پروژه هارا به ترتیب اولویت در دستور کار قرار دارند.

وی افزود: شهر شادگان دارای ظرفیت‌های فراوانی است و بایستی از این ظرفیت‌ها با الویت بندی نیازها و توجه به مطالبات مردمی به خوبی بهره برداری کنیم.

شهردار شادگان در ادامه این بازدید از نظارت بر کار اجرایی پروژه ها بر افزایش کیفیت، دقت و سرعت کار و نیز نظارت کارشناسان بر روند اجرایی تأکید کرد.

امینی در پایان تکریم ارباب رجوع را از الویت‌های اصلی شهرداری شادگان دانست و یادآور شد: وظیفه داریم کرامت ارباب رجوع را حفظ کنیم و در کنارش خدمت گذاری و خدمت رسانی را سرلوحه فعالیت‌ها قرار دهیم.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.