کد خبر : 20396
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 شهریور 1399 - 17:46
-

شادگان برای حل مشکلات عمرانی نیازمند توجه ملی است

شادگان برای حل مشکلات عمرانی نیازمند توجه ملی است

شهردار شادگان :شادگان برای حل مشکلات عمرانی نیازمند توجه ملی است انتظار داریم آقای فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور ما را در حل مشکلات شادگان یاری کند به گزارش خبرنگارما ازشادگان.   شهردار شادگان در جلسه مشترک با اداره آبفای شادگان که به‌منظور بررسی مشکلات آبگرفتگی معابر برگزار شد، گفت: همانگونه که نهادهایی همچون بنیاد

شهردار شادگان :شادگان برای حل مشکلات عمرانی نیازمند توجه ملی است
انتظار داریم آقای فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور ما را در حل مشکلات شادگان یاری کند به گزارش خبرنگارما ازشادگان.

 

شهردار شادگان در جلسه مشترک با اداره آبفای شادگان که به‌منظور بررسی مشکلات آبگرفتگی معابر برگزار شد، گفت: همانگونه که نهادهایی همچون بنیاد مستضعفان برای حل برخی مشکلات مناطق محروم کشور نقش ایفا کرده است، به شادگان هم توجه کند.
امینی نبود شبکه آبهای سطحی در شهر شادگان را معضلی بزرگ خواند و افزود: اکثر مناطق شهری فاقد شبکه فاضلاب نیز هست و مردم مجبور هستند از جوهای روباز برای دفع فاضلاب استفاده کنند.

شهردار شادگان آسفالت معابر را خواسته اساسی مردم شادگان توصیف کرد : مناطقی وجود دارد که با وجود آنها در شهر هنوز یک وجب آسفالت ندارند.

امینی صبر و تحمل مردم شریف و ولایتمدار را ستود و خاطرنشان ساخت: با تمام توان تلاش خواهیم کرد معضلات عمرانی شادگان را با کمک مسولان محلی و ملی به حداقل برسانیم.

شهردار شادگان درپایان امیدواری کرد: آقای فتاح رییس محترم بنیاد مستضعفان با سفر به این منطقه محروم، توجه خاصی برای رفع مشکلات عمرانی آن از جمله آسفالت و فاضلاب کند.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.