کد خبر : 19985
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهریور 1399 - 20:11
-

شاخص واکسیناسیون در استان خوزستان کاهش یافت

شاخص واکسیناسیون در استان خوزستان کاهش یافت

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛ با اشاره به بازگشت وضعیت قرمز کرونا در ۳ شهر بهبهان، امیدیه و آغاجاری اظهار داشت: این یک زنگ خطر برای همه استان است و مردم باید ضوابط بهداشتی را با حساسیت بیشتری رعایت کنند. وی افزود: از ابتدای شیوع کروناویروس به دلیل ترس مردم از

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

با اشاره به بازگشت وضعیت قرمز کرونا در ۳ شهر بهبهان، امیدیه و آغاجاری اظهار داشت: این یک زنگ خطر برای همه استان است و مردم باید ضوابط بهداشتی را با حساسیت بیشتری رعایت کنند.

وی افزود: از ابتدای شیوع کروناویروس به دلیل ترس مردم از مراجعه به مراکز و پایگاه های بهداشتی و درگیری نظام بهداشت بسیاری از شاخص های بهداشتی تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته است.

رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان با اشاره به واهمه مردم از مراجعه به مراکز بهداشتی گفت: ترس مردم از کرونا و عدم حضور در مراکز بهداشتی باعث شده در بعضی از شاخص‌های مهم نظیر واکسیناسیون افت داشته باشیم که این می‌تواند تبعات خطرناکی داشته باشد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز همچنین به مساله نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره و گفت: تیم بهداشتی با شدت بر فعالیت‌های اصناف و مراکز نظارت داشته و این نظارت با توجه به احتمال ورود به پیک دوم کرونا و نگرانی‌ها از احتمال افزایش موارد ابتلا در پاییز تشدید پیدا می‌کند.

وی از کارشناسان سلامت محیط و سلامت کار خواست تا با بررسی و تحلیل وضعیت موجود اقدام به برنامه‌ریزی و طراحی نقشه راه برای تمامی سناریوهای احتمالی پیش رو در فصل پاییز کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.