کد خبر : 17274
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 9:59
-

سرپرست فرمانداری شادگان گفت

سرپرست فرمانداری شادگان گفت

سرپرست فرمانداری شادگان گفت:   رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری های اجتماعی و عدم عادی انگاری سبب توفیق در کنترل شیوع بیماری کروناست. به گزارش خبرنگارما ازشهرستان شادگان ، امید صبری پور در جلسه ستاد کرونا شهرستان شادگان که با حضور نماینده مردم شادگان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان و جمعی از مسئولان

سرپرست فرمانداری شادگان گفت:

 

رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری های اجتماعی و عدم عادی انگاری سبب توفیق در کنترل شیوع بیماری کروناست.

به گزارش خبرنگارما ازشهرستان شادگان ، امید صبری پور در جلسه ستاد کرونا شهرستان شادگان که با حضور نماینده مردم شادگان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان و جمعی از مسئولان این شهرستان در محل سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد ، اظهار کرد: روند نگران کننده شیوع بیماری کرونا می طلبد تا مردم و مسئولین نسبت به اجرای فاصله گذاری هوشمند حساسیت بیشتری داشته باشند.

وی بر استفاده از ماسک در فضاهای پر تراکم تاکید کرد و افزود: رعایت دستورات بهداشتی، پرهیز از تجمعات و رعایت فاصله گذاری اجتماعی سه اصل اساسی قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا بشمار می رود.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه دهد: عدم رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی موجب گسترش ویروس کرونا در شهرستان شادگان می شود.

صبری پور در پایان با تاکید بر بسیج همگانی برای مقابله با کروناویروس گفت: مردم از برگزاری مراسمات جشن و عزا و حضور در معابر و مکان های پر رفت و آمد و تجمعات پرهیز کنند.

خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.