کد خبر : 6649
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مهر 1398 - 9:23
-

سرویس‌دهی به زائران اربعین در ۴ نقطه مرز چذابه انجام می‌شود

سرویس‌دهی به زائران اربعین در ۴ نقطه مرز چذابه انجام می‌شود

سرویس‌دهی به زائران اربعین در ۴ نقطه مرز چذابه انجام می‌شود مدیر عملیات حمل و نقل اربعین حسینی گفت: سرویس‌دهی در چهار نقطه مرز چذابه جهت جابه جایی زائرین اربعین انجام می‌شود. کورش سبزعلی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در مرزچذابه‌ اظهار داشت: در حال حاضر همزمان از چهار نقطه مرز چذابه سرویس

سرویس‌دهی به زائران اربعین در ۴ نقطه مرز چذابه انجام می‌شود
مدیر عملیات حمل و نقل اربعین حسینی گفت: سرویس‌دهی در چهار نقطه مرز چذابه جهت جابه جایی زائرین اربعین انجام می‌شود.
کورش سبزعلی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در مرزچذابه‌ اظهار داشت: در حال حاضر همزمان از چهار نقطه مرز چذابه سرویس دهی به زائرین حسینی صورت می‌گیرد.

وی تشریح کرد: مرحله اول از پارکینگ خودروها تا موکب های پذیرایی، مرحله دوم از موکب های پذیرایی تا سالن پایانه مرزی چذابه و پس از کنترل پاسپورت در مرحله سوم از سالن پایانه تا صفر مرزی کشور عراق، برای عزیمت زائرین خدمات رسانی انجام می شود.
سبزعلی به سرویس دهی به مسیر بازگشت زائرین اربعین از مرز چذابه اشاره کرد، گفت: در حال حاضر بازگشت زائرین آغاز شده و خدمات دهی حمل و نقل در مرحله چهارم از پایانه مرزی چذابه به سمت پارکینگ خودرو ها بدون توقف انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور زائران در مرز هر لحظه مورد پایش قرار می گیرد و با برگزاری جلسات پی در پی با عوامل اجرایی ، حمل و نقل ، تعمیرگاهی ، روابط عمومی و پشتیبانی بسترهای لازم جهت سرویس دهی هر چه بهتر آماده می شود.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.