کد خبر : 15576
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 - 7:39
-

سردرگمی مردم و نانوایان در پی اظهارات ضد و نقیض مسئولان / آیا نان‌ در خوزستان‌ گران ‌می‌شود؟

سردرگمی مردم و نانوایان در پی اظهارات ضد و نقیض مسئولان / آیا نان‌ در خوزستان‌ گران ‌می‌شود؟

استاندار خوزستان گفت: به دلیل بوجود آمدن شرایط سخت اقتصادی برای مردم در پی شیوع ویروس،کرونا، قیمت مصوب نان در سراسر خوزستان فعلا گران نمی‌شود. غلامرضا شریعتی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره با عدم افزایش قیمت مصوب نان در خوزستان اظهار داشت: قیمت مصوب نان در سال ۱۳۹۸، در بسیاری از استان‌های افزایش یافته

استاندار خوزستان گفت: به دلیل بوجود آمدن شرایط سخت اقتصادی برای مردم در پی شیوع ویروس،کرونا، قیمت مصوب نان در سراسر خوزستان فعلا گران نمی‌شود.

غلامرضا شریعتی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره با عدم افزایش قیمت مصوب نان در خوزستان اظهار داشت: قیمت مصوب نان در سال ۱۳۹۸، در بسیاری از استان‌های افزایش یافته است، و در استان خوزستان بنا به دلایلی با همکاری اتحادیه نانوایان از افزایش قیمت جلوگیری نان کرده ایم ، اما قول دادیم که در اواخر سال ۹۸ یا اوایل سال ۹۹ نسبت به افزایش قیمت نان اقدام خواهیم کرد.
وی افزود: قدامات کارشناسی نسبت به موضوع افزایش قیمت مصوب نان در خوزستان انجام شد و همچنین در کمیته‌های مختلف بررسی‌های لازم صورت گرفت،در شورای تنظیم بازار، و ستاد تنظیم بازار ، شورای آرد و نان استان نیز تصمیم گیری‌هایی اتخاذ شده و بنا شد که افزایش قیمت نان در استان خوزستان صورت بگیرد.

استاندار خوزستان در ادامه گفت: ولی با توجه به شرایطی که برای مردم به علت شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است، برخی از افرادی چون کارگران روزمزد و شغل‌های موقت داشته، و کارشان را از دست داده اند و جهت تامین مخارج زندگی دچار مشکلاتی هستند، فعلا افزایش قیمت نان تا اطلاع ثانوی صورت نگیرد.

شریعتی بیان داشت: اگر افزایش قیمت نان انجام شده است اتحادیه و صنف نانوایان قیمت این محصول را به نرخ مصوب قبل باز گردانند.

به گزارش تسنیم اخیرا خبرهای ضد و نقیضی از سوی مسئولان درباره قیمت نان در استان خوزستان منتشر شده که این موضوع سبب سردرگمی نانوایان و مردم شده است و گاه بدلیل افزایش نان مناقشه‌هایی بر سر قیمت نان در نانوایی‌ها ایجاد می‌ شود که محصول ناهماهنگی مسئولان در این موضوع است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.