کد خبر : 5348
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1398 - 23:32
-

سامانه جدید بلیت فروشی نفت مسجد سلیمان اعلام شد!

سامانه جدید بلیت فروشی نفت مسجد سلیمان اعلام شد!

برای ورود به سامانه جدید بلیت فروشی نفت مسجد سلیمان روی لینک کلیک کنید: http://misnaft.ir:8081/#mainMatch

یه گزارش شبکه خبری خوزستان سامانه جدید فروش بلیت های الکترونیکی باشگاه نفت مسجد سلیمان اعلام شد این سامانه که ۲۴ ساعت پیش از دیدار نفت مسجد سلیمان واستقلال تهران اعلام شد جایگزینی برای سامانه ای است که برای مصاف تیم مسجد سلیمانی وتراکتور سازی تبریز معرفی شده بود است آن سامانه مشکلاتی در بلیت فروشی داشت و به این خاطر کنار گذاشته شد سامانه جدید مشکلی نداشته و احتمال می رود همیشگی باشد برای ورود به سامانه جدید بلیت فروشی نفت مسجد سلیمان روی لینک کلیک کنید: http://misnaft.ir:8081/#mainMatch هواداران نفت مسجدسلیمان می‌توانند ضمن مراجعه به این سامانه و پس از وارد کردن شماره تلفن همراه و دریافت کد فعالسازی بلیت بازی را خریداری کنند.

پس از اینکه کد فعالسازی به تلفن همراه فرد متقاضی ارسال شد، وی باید این کد ۶ رقمی را در سامانه وارد کند تا مجوز انتقال به صفحه بعدی را دریافت نماید. سپس مشخصات فردی، کد ملی و … را در این سامانه وارد کرده و در ادامه می‌تواند جایگاه و صندلی را نیز انتخاب کند و در نهایت با خرید بلیت از طریق کارت بانکی، بلیت خود را دریافت نماید.

لازم به ذکر است که همراه داشتن کارت ملی و پرینت یا اسکرین شات از بلیت خریداری شده برای ورود به ورزشگاه الزامی می‌باشد. افرادی که کارت ملی آن‌ها در دسترس نیست، می‌توانند اصل شناسنامه خود را برای ورود به ورزشگاه همراه داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.