کد خبر : 18116
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مرداد 1399 - 14:19
-

روند کاهشی کرونا در استان خوزستان به معنای عادی‌شدن وضعیت نیست

روند کاهشی کرونا در استان خوزستان به معنای عادی‌شدن وضعیت نیست

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مردم نباید روند کاهشی کرونا در استان را به معنی تمام‌شدن این بیماری بدانند. به شبکه خبری خوزستان، نماینده ولی فقیه در استان به همراه سایر مسئولان استان با حضور در بیمارستان شهید نیاکی اهواز از تلاش‌های مدافعان سلامت در مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد. در

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مردم نباید روند کاهشی کرونا در استان را به معنی تمام‌شدن این بیماری بدانند.
به شبکه خبری خوزستان، نماینده ولی فقیه در استان به همراه سایر مسئولان استان با حضور در بیمارستان شهید نیاکی اهواز از تلاش‌های مدافعان سلامت در مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد.

در مراسمی که صبح امروز با حضور مسئولان در بیمارستان برگزار شد، حجت‌الاسلام موسوی‌فرد اظهار داشت: مردم نباید روند کاهشی کرونا در استان را به معنی تمام‌شدن این بیماری بدانند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را کنار بگذارند.

وی با تشکر از زحمات مدافعان سلامت در مقابله با کرونا، افزود: مردم باید نسبت به رعایت ضوابط بهداشتی دقت کنند و کاهش آمار ابتلا نباید از حساسیت مردم نسبت به این ویروس بکاهد.

سید کریم حسینی، رئیس مجمع نمایندگان خوزستان نیز در ادامه این مراسم گفت: لازم است از زحمات شبانه روزی مسئولان و پرسنل کادر درمان که مجاهدانه در مقابل کرونا ایستادند تشکر کنیم.

وی افزود: وضعیت کرونا در هفته‌های اخیر روند نزولی داشته که این مرهون همراهی مردم و تلاش‌های کادر سلامت است.

بیمارستان شهید نیاکی ارتش اولین بیمارستان کرونایی اهواز بود که در تیرماه از این بیماری منحوس تخلیه و سفید شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.