کد خبر : 11521
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1398 - 23:51
-

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تجلی همبستگی ملت ایران است

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تجلی همبستگی ملت ایران است

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تجلی همبستگی ملت ایران است         مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز، راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه را تجلی گر همبستگی ملت ایران دانست. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان اهواز ، صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تجلی همبستگی ملت ایران است

 

 

 

 

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز، راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه را تجلی گر همبستگی ملت ایران دانست.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان اهواز ، صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه ۹۸ با اشاره به اهمیت این راهپیمایی برای ملت ایران، گفت: فرهنگیان و دانش آموزان بار دیگر با حضور پرشور خود برگ زرینی در دفتر پر افتخار ثبت کردند.

 

 

 

 

او افزود: این حضور همچنین بیانگر این است تا زمانی که وحدت کلمه و یکپارچگی ملت با توکل به خدای متعال وجود داشته باشد قطعا هیچ قدرتی با هیچ ترفندی نمی‌تواند به این نظام آسیبی وارد کند و اقتدار و عزت و عظمت آن در چهلمین سالگرد نیز گواه روشنی بر این حقیقت است.

نیسی گمراوی اظهار داشت: همه وظیفه داریم با کار و تلاش و خوداتکایی، در مسیر پیشرفت کشور خصوصا در عرصه‌های علمی، نقش و وظیفه و رسالت خود را ایفا کنیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز مصادف شدن اربعین شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با چهل و یکمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سبب شد تا مردم با حشور باشکوه‌تر و پررنگ‌تر از سال‌های قبل پا به میدان بگذارند و یکبار دیگر با شهدا و انقلاب و ولایت فقیه تجدید بیعت کردند.
ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.