کد خبر : 20181
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهریور 1399 - 16:51
-

رئیس مجمع بسیجیان استان خوزستان انتخاب شد

رئیس مجمع بسیجیان استان خوزستان انتخاب شد

سردار میرزاده، فرمانده سابق بسیج خوزستان با رأی اعضای هیئت رئیسه به‌عنوان رئیس مجمع بسیجیان استان خوزستان انتخاب شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، سید محمد نبی موسوی نماینده ولی فقیه در خوزستان در جلسه فوق العاده دهمین مجمع عالی بسیجیان خوزستان با اشاره به پایان ماموریت حجت الاسلام حاجتی در این مجمع اظهار

سردار میرزاده، فرمانده سابق بسیج خوزستان با رأی اعضای هیئت رئیسه به‌عنوان رئیس مجمع بسیجیان استان خوزستان انتخاب شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، سید محمد نبی موسوی نماینده ولی فقیه در خوزستان در جلسه فوق العاده دهمین مجمع عالی بسیجیان خوزستان با اشاره به پایان ماموریت حجت الاسلام حاجتی در این مجمع اظهار داشت: با توجه به اینکه حجت‌الاسلام حاجتی از سال ۹۴ در این مسئولیت حضور داشت و اکنون ماموریت ایشان در این مجمع به پایان رسیده بود، برای تعیین رئیس جدید، مجمع تشکیل شد.
وی افزود: در مجمع، هیئت رئیسه جدید تعیین تکلیف و همچنین ماموریت های این مجمع نیز بررسی و به‌روزرسانی شد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: امیدواریم با تلاش و کوشش زیاد این مجمع بتواند بیش از پیش مایه خیر برای استان شده و به سمت نقطه مطلوب حرکت کند.

سردار سرتیپ حسن شاهوار پور فرمانده سپاه خوزستان نیر در این همایش اظهار داشت: این همایش با حضور نمایندگانی از از نواحی بسیج سراسر استان با رعایت ضوابط بهداشتی برگزار شد. با توجه به اتمام ماموریت رئیس قبلی، رئیس جدید مشخص شد. این مجمع یک ظرفیت مهم برای خدمت به مردم است.

سردار میرزاده رئیس جدید هیئت رئیسه مجمع بسیجیان استان گفت: این مجمع یک فرصت مناسب برای توسعه استان است؛ یکی از اهداف این مجمع کمک به قوای سه گانه است و ظرفیت مردمی و انقلابی این مجمع می‌تواند با مشارکت سایر قوا به حل مشکلات استان یاری برساند.

سردار میرزاده سابقه فرماندهی سپاه استان خوزستان، رئیس بازرسی نیروی مقاومت بسیج کشور، جانشین تحقیق و بازرسی ستاد مرکزی سپاه و عضو هیئت تخلفات اداری ستاد کل سپاه و نیروی مقاومت بسیج را در کارنامه کاری خود دارد.

همچنین مجمع بسیج مجمعی مشورتی و یک مجموعه سیاست‌گذار و اتاق فکر است که اقدامات اجرایی را بر عهده نداشته و زیر نظر سازمان بسیج مستضعفین فعالیت می‌کند؛ اعضای هیئت رئیسه مجمع نیز با رأی‌گیری انتخاب می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.