کد خبر : 20001
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهریور 1399 - 6:48
-

رئیس مجلس از کارخانه سیمان اندیمشک بازدید کرد

رئیس مجلس از کارخانه سیمان اندیمشک بازدید کرد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از این مجتمع سیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احداث این کارخانه سیمان از سال ۸۴ تاکنون به دلیل مشکلات اداری و حقوقی زمان برده که با پیگیری‌های انجام شده مسائل حقوقی آن حل شده و

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از این مجتمع سیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احداث این کارخانه سیمان از سال ۸۴ تاکنون به دلیل مشکلات اداری و حقوقی زمان برده که با پیگیری‌های انجام شده مسائل حقوقی آن حل شده و یک کار خوبی که از قبل در این جا زحمت کشیده شده این است که کارخانه در حوزه ساختمانی آماده شده و همه تجهیزات فنی آن نیز خریداری شده و در این مکان مستقر شده است.

وی با اشاره به هماهنگی‌هایی که انجام شده است، افزود: حداکثر در سال آینده این کارخانه با همه ظرفیت تولید خود را شروع خواهد کرد و مسئولین هم در این جا قول دادند که حتما با اولویت از نیروهای بومی منطقه استفاده کنند که به صورت مستقیم حدود ۷۰۰ نفر شاغل خواهند شد و به صورت غیرمستقیم زمینه اشتغال حدود یک هزار و ۵۰۰ شغل را فراهم می کند و یکی از مراکز ارز آوری برای کشور خواهد شد.

قالیباف همچنین در خصوص بازدیدهای خود از طرح عظیم ۵۵۰ هزار هکتاری رهبری، افزود: این طرح در حوضه های آبریز مختلف قرار دارد و در اولویت های کاری ما است. در کل پیشرفت خوبی داشته، بخشی اجرایی شده و درحال اجراست و بخشی هم در حال تخصیص آب قرار دارد به نظر می رسد پروژه مسیر خودش را دارد طی می کند و کارها در دست انجام است تا در زمان‌بندی مشخص به نتیجه برسد.

فریدون حسنوند، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: کار ساخت کارخانه سیمان اندیمشک از سال گذشته آغاز شده و به دلیل برخی مشکلات اداری نیمه تمام مانده است که با پیگیری رییس مجلس قرار است مراحل نهایی اجرای این طرح انجام شود.

نماینده مردم اندیمشک، افزود: دو پتروشیمی اندیمشک که توسط بخش‌های خصوصی و وزارت نفت درحال ساخت هستند از مجموعه‌هایی است که در این سفر توسط آقای قالیباف مورد بازدید قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.