کد خبر : 8704
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دی 1398 - 8:21
-

رئیس دانشگاه پزشکی اهواز: نگرانی بهداشتی در مناطق گرفتار در آب و فاضلاب وجود ندارد

رئیس دانشگاه پزشکی اهواز: نگرانی بهداشتی در مناطق گرفتار در آب و فاضلاب وجود ندارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: اکیب های بهداشتی در مناطق گرفتار در آب و فاضلاب حضور و در حال نمونه برداری هستند. با ابلاغ پروتکل های لازم،در این مناطق نگرانی بهداشتی وجود ندارد. فرهاد ابول نژادیان اظهار داشت: با توجه به پس زدگی فاضلاب در مناطق شهری اهواز وکارون دستورالعمل های خاص بهداشتی برای

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: اکیب های بهداشتی در مناطق گرفتار در آب و فاضلاب حضور و در حال نمونه برداری هستند. با ابلاغ پروتکل های لازم،در این مناطق نگرانی بهداشتی وجود ندارد.

فرهاد ابول نژادیان اظهار داشت: با توجه به پس زدگی فاضلاب در مناطق شهری اهواز وکارون دستورالعمل های خاص بهداشتی برای این مناطق صادر شده است.

وی افزود: با توجه به بالاآمدن فاضلاب در این مناطق، کنترل مسایل بهداشتی سخت و دشوار است ولی با این وجود دانشگاه علوم پزشکی در حال رصد وضعیت بهداشتی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: اکیپ های بهداشتی به طور مرتب در حال پایش و نمونه برداری هستند. تاکنون مشکل خاص بهداشتی در این مناطق گزارش نشده است.
وی ادامه داد: در حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بیشتر نقش ناظر را داشته و ۷۵ درصد مسایل حوزه بهداشت مربوط به دستگاه ها و نهادهای دیگر مانند آب و فاضلاب است.

با وجود پیگیری خبرنگار تسنیم، حسینی زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز حاضر به پاسخ گویی با خبرنگار تسنیم درباره جزئیات اقدامات این دانشگاه در کمک رسانی بهداشتی به مردم گرفتار در آب و فاصلاب شهری در مناطق کارون و اهواز نشد.

انتهای پیام/ ۳۴۱

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.