کد خبر : 18001
تاریخ انتشار : جمعه 3 مرداد 1399 - 22:27
-

رئیس دادگستری شهرستان هندیجان : نماز جمعه سنگ بنای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی است 

رئیس دادگستری شهرستان هندیجان :   نماز جمعه سنگ بنای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی است 

رئیس دادگستری شهرستان هندیجان :   نماز جمعه سنگ بنای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی است رئیس دادگستری هندیجان با اشاره به اینکه فریضه نماز جمعه، مهمترین مصداق همدلی در کشور محسوب می شود ، گفت: نماز جمعه سنگ بنای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی است . سیدمحمود هاشمی به مناسبت فرا رسیدن پنجم مرداد سالروز

رئیس دادگستری شهرستان هندیجان :

 

نماز جمعه سنگ بنای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی است
رئیس دادگستری هندیجان با اشاره به اینکه فریضه نماز جمعه، مهمترین مصداق همدلی در کشور محسوب می شود ، گفت: نماز جمعه سنگ بنای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی است .

سیدمحمود هاشمی به مناسبت فرا رسیدن پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور در گفتگو باخبرنگارما اظهار کرد: نماز جمعه میراث جمهوری اسلامی است زیرا پس از سال‌ها نماز جمعه با پیروزی انقلاب اسلامی در کشور احیا شد و به این دلیل باید قدر این سنگر را دانست.

وی صدور فرمان برپایی نمازجمعه را در حساس ترین برهه از زمان انقلاب به دستور حضرت امام خمینی (ره) حرکتی عظیم توصیف کرد و گفت: مردم مسلمان ایران با استقبال و حضور پرشور از این آیین، حمایت خود را از رهبری حضرت امام خمینی (ره) و نهضت الهی ایشان اعلام داشتند.

رئیس دادگستری هندیجان افزود: نماز جمعه حلقه اتصال بین مسئولین و اقشار جامعه است که دفاتر ائمه جمعه در طول ۴۱ سال گذشته پناهگاه فقرا و درماندگان چه در مسائل مالی و چه فکری و معنوی بوده است.

هاشمی در پایان گفت: تریبون نماز جمعه یکی از تریبونهایی است که در تقویت و پیشبرد اهداف نظام و انقلاب موثر است و مردم به آن توجه دارند.

خبرنگار ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.