کد خبر : 17620
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 تیر 1399 - 20:06
-

رئیس جدید اداره پست شهرستان بندر ماهشهر معرفی شد

رئیس جدید اداره پست شهرستان بندر ماهشهر معرفی شد

رئیس جدید اداره پست شهرستان بندر ماهشهر معرفی شد: به گزارش خبرنگارمااز شهرستان بندر ماهشهر : با حضور معاون مدیرکل پست ، معاون فرماندار و مسئولین شهرستان مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره پست بندر ماهشهر برگزار گردید. شریفی معاون فرماندار بندر ماهشهر در این مراسم اظهار داشت : توجه و ارتقاء

رئیس جدید اداره پست شهرستان بندر ماهشهر معرفی شد:

به گزارش خبرنگارمااز شهرستان بندر ماهشهر : با حضور معاون مدیرکل پست ، معاون فرماندار و مسئولین شهرستان مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره پست بندر ماهشهر برگزار گردید.

شریفی معاون فرماندار بندر ماهشهر در این مراسم اظهار داشت : توجه و ارتقاء سطح کیفی و کارایی نیروی انسانی از اصول پایه هر سازمان بوده که در نهایت موجب رضایتمندی مخاطبین خود را بهمراه خواهد داشت. واز رییس جدید خواست که به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

وی افزود : در مجموعه اداره پست و زیرمجموعه های آن همچون دفاتر خدمات پستی و پیشخوان دولت استفاده از شیوه های نوین و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان ، مهمترین خواسته ما از این مجموعه میباشد.

معاون فرماندار بندر ماهشهر در پایان گفت : از زحمات مهندس محسنی در مدت انجام این مسئولیت تقدیر نموده و برای مهندس ستایش مهر رئیس جدید اداره پست شهرستان آرزوی موفقیت نمود.

خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.