کد خبر : 17682
تاریخ انتشار : شنبه 21 تیر 1399 - 20:20
-

رئیس اداره فرهنگ ارشاداسلامی هندیجان خبرداد

رئیس اداره فرهنگ ارشاداسلامی هندیجان خبرداد

رئیس اداره فرهنگ ارشاداسلامی هندیجان خبرداد: بخش فرهنگ و هنر هندیجان همچون شهرهای سراسر کشور از تسهیلات حمایتی برخوردار می شوند.     رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان از برخورداری واحدهای آسیب دیده زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تسهیلات حمایتی ویژه بیماری کرونا در هندیجان خبر داد. مسعود میرزاپور دراین

رئیس اداره فرهنگ ارشاداسلامی هندیجان خبرداد: بخش فرهنگ و هنر هندیجان همچون شهرهای سراسر کشور از تسهیلات حمایتی برخوردار می شوند.

 

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان از برخورداری واحدهای آسیب دیده زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تسهیلات حمایتی ویژه بیماری کرونا در هندیجان خبر داد.

مسعود میرزاپور دراین باره اظهارکرد: در راستای اجرای مفاد تفاهم نامه منعقده در مورخ ۱ / ۱۰/ ۹۷ فی مابین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان برنامه و بودجه (موضوع تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور) و به منظور اجرایی شدن “برنامه تولید و اشتغال فرهنگ و هنر ” و اعطای تسهیلات حمایتی به طرح های اشتغال زای برنامه اشتغال شهری از منابع بانک های عامل منتخب طراحی و پیاده سازی شده است.

وی افزود: کار آفرینان و صاحبان کسب و کارهای فرهنگی ، هنری و رسانه ای شامل کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی بخشهای خصوصی و تعاونی میتوانند تقاضای دریافت تسهیلات بانکی را برای ایجاد و یا تثبیت فرصت های شغلی در قالب ۳ رسته کسب و کار منتخب به قرار زیر در این سامانه به ثبت برسانند:

۱_ رسانه ای و تولید محتوای دیجیتال
۲_ فرهنگی
۳_ هنری
میرزاپور در خصوص فرآیند ثبت نام ها گفت: ثبت نام ها به شکل زیر و از طریق سامانه صورت می‌گیرد:
میرزاپور ادامه داد: ثبت نام در سامانه تحفه و درخواست بررسی طرح از سوی دستگاههای ذیربط به منزله پرداخت و تایید تسهیلات نمی باشد و چنانچه در حین انجام مراحل بررسی طرح، اعتبار تسهیلات موصوف به اتمام برسد و متقاضی در این بین برای اخذ مجوز ها و مدارک مورد نیاز طرح هزینه ای را متحمل شود،وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچگونه مسئولیت و تعهدی در این زمینه برعهده نمی گیرد و تمامی مسئولیت متوجه شخص متقاضی است.

مدیراداره فرهنگ ارشاداسلامی عنوان داست: نتیجه بررسی های طرح در هر مرحله از طریق ورود متقاضیان به همین سامانه قابل مشاهده می باشد

وی درپایان گفت : مطالعه دقیق قوانین و مقررات تسهیلات اشتغال شهری و وثائق مورد نیاز بانک از الزامات اصلی ثبت نام در سامانه است و عدم آگاهی از قوانین، مقررات، بخشنامه ها و پیامدهای احتمالی ناشی از عدم آگاهی برعهده شخص متقاضی است.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.