کد خبر : 13983
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 فروردین 1399 - 21:56
-

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شادگان خبرداد: ۲۰۰ واحد صنفی متخلف در شادگان پلمب شد

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شادگان خبرداد:   ۲۰۰ واحد صنفی متخلف در شادگان پلمب شد

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شادگان خبرداد:   ۲۰۰ واحد صنفی متخلف در شادگان پلمب شد رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شادگان گفت: تعداد ۲۰۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شد. عبدالامیر ناصری در گفت‌وگو باخبرنگارما اظهار کرد: این تعداد واحد صنفی که مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا را مبنی بر

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شادگان خبرداد:

 

۲۰۰ واحد صنفی متخلف در شادگان پلمب شد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شادگان گفت: تعداد ۲۰۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شد.

عبدالامیر ناصری در گفت‌وگو باخبرنگارما اظهار کرد: این تعداد واحد صنفی که مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا را مبنی بر تعطیلی اصناف غیرضروری رعایت نکرده بودند تا اطلاع ثانوی پلمب شدند.

وی افزود: با هدف اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، گشت‌های مشترک بازرسی از واحدهای صنفی در ۲ نوبت صبح و عصر به صورت مستمر فعال است و در این خصوص تاکنون تعداد ۲۰۰ واحد صنفی متخلف در مناطق مختلف شهرستان شناسایی شده و با همکاری اتاق اصناف، پلیس اماکن و شبکه بهداشت شادگان پلمب شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان ادامه داد: اصنافی که به صورت خودجوش نسبت به اجرای دستورالعمل ابلاغی احساس مسئولیت دارند و همکاری لازم را در قطع زنجیره انتقال این ویروس انجام می‌دهند، شایسته تقدیر و قدردانی هستند.
ناصری در پایان گفت: از بازاریان و کسبه تقاضا می‌شود نسبت به تعطیلی صنف خود مطابق با دستورالعمل ابلاغی اقدام کنند در غیر این صورت روند پلمب و تعطیلی به صورت مستمر ادامه پیدا خواهد کرد.
خبرنگار/حکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.