کد خبر : 17228
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تیر 1399 - 18:27
-

دکتر ورناصری با حضور در محل دفتر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با وی به دیدار و گفتگو پرداخت

دکتر ورناصری با حضور در محل دفتر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با وی به دیدار و گفتگو پرداخت

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا، دکتر ورناصری با حضور در محل دفتر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با وی به دیدار و گفتگو پرداخت.   در این دیدار که در ادامه پیگیری های دکتر ورناصری جهت رفع مشکلات عمومی چهار شهرستان صورت پذیرفت دکتر ورناصری به بیان

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا، دکتر ورناصری با حضور در محل دفتر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با وی به دیدار و گفتگو پرداخت.

 

در این دیدار که در ادامه پیگیری های دکتر ورناصری جهت رفع مشکلات عمومی چهار شهرستان صورت پذیرفت دکتر ورناصری به بیان مشکلات و چالش های موجود در بخش ارتباطات پرداخت.

در ادامه دکتر ورناصری گفت: قطع آنتن دهی و اینترنت برای مردم مشکل ساز است و روند پیشرفت مخابراتی در منطقه و زیرساخت های انتقال ارتباطی به شکل مجازی مطلوب نیست.

وی تاکید کرد:وضعیت پوشش خدمات ایرانسل و همراه اول با توجه به وضعیت کوهستانی منطقه و همچنین بیان داشتند که اکثر راه های ارتباطی چهار شهرستان از پوشش مطلوب خدمات ایرانسل و همراه اول برخوردار نیستند.

در پایان دکتر ورناصری بر لزوم تحقق دولت دیجیتال و رفع موانع و مشکلات موجود جهت تحقق این مهم بویژه در مناطق کم برخوردار بعنوان خواسته عمومی و مطالبه به حق مردمی تاکید داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.