کد خبر : 15691
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 - 19:35
-

دستفروشان و وانت باران سطح شهر لالی ساماندهی می شوند

دستفروشان و وانت باران سطح شهر لالی ساماندهی می شوند

دستفروشان و وانت باران سطح شهر لالی ساماندهی می شوند       به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از لالی نیوز این جلسه‌ دوشنبه دوم اردیبهشت ماه در محل اجلاس ساختمان فرمانداری با میزبانی اداره صمت و با حضور معاونت فرماندار ، کارشناس شبکه بهداشت ، ریاست اداره صمت ، ریاست اتاق اصناف

دستفروشان و وانت باران سطح شهر لالی ساماندهی می شوند

 

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از لالی نیوز این جلسه‌ دوشنبه دوم اردیبهشت ماه در محل اجلاس ساختمان فرمانداری با میزبانی اداره صمت و با حضور معاونت فرماندار ، کارشناس شبکه بهداشت ، ریاست اداره صمت ، ریاست اتاق اصناف شهرستان ، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ، شهردار و اجرائیات شهرداری و سرپرست اداره راه و شهرسازی ضمن گفتگو و ارائه راه‌کارهای مناسب برای رفع مشکلات ساماندهی دستفروشان و وانت باران سطح‌شهر در مصوبات این جلسه به شرح ذیل به تصویب رسید:

۱. مقرر گردید که دستفروشان به صورت موقت تا اطلاع ثانویه در کنار جاده منتهی به روستای بنه سرخی ساماندهی شوند.

۲. مقرر گردید نیروی انتظامی و اجرائیات شهرداری جهت برخورد با دستفروشان و هدایت آنها به سمت(کِنار)جاده بنه سرخی همکاری های لازم را بعمل آورند .

۳. مقرر گردید شهرداری نسبت به جمع آوری دستفروشان ماهی که بصورت غیرقانونی در سطح شهر مشغول فعالیت هستند را شناسایی و اقدام به تشکیل پرونده قضایی نماید .

۴. همچنین مقرر گردید ساماندهی وانت باران سطح شهر را به بخش خصوصی واگذار نمایند تا افرادی که دارای وانت‌بار هستند در سطح شهر بصورت منظم به فعالیت خود ادامه دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.