کد خبر : 5909
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398 - 0:21
-

درخانه قانون است

درخانه قانون است

مداومت زندگی بدون ضابطه وسعادت وخوشی مگر با قوانینی که مشخص و به آن عمل کردن است وشکی در آن نیست که قوانین برای همه امنیت و خوشبختی را تضمین می کند. معمولا قوانین در دولتها، مدارس، خیابان ها و مکان های کاری قراردارد ولی از تدوین قوانین در مهمترین موسسه غافل هستیم وآن موسسه

مداومت زندگی بدون ضابطه وسعادت وخوشی مگر با قوانینی که مشخص و به آن عمل کردن است وشکی در آن نیست که قوانین برای همه امنیت و خوشبختی را تضمین می کند.

معمولا قوانین در دولتها، مدارس، خیابان ها و مکان های کاری قراردارد ولی از تدوین قوانین در مهمترین موسسه غافل هستیم وآن موسسه جز خانواده نمی باشد وشاهد هستیم دربسیاری از خانواده ها، هرج و مرج و جود دارد وهرکسی برمیل و سلیقه و ذوق خود عمل میکند
هرموقع خواست بخوابد، هر موقع خواست می خورد، هر موقع خواست بیرون می رود و هر موقع خواست بر می گردد!

وجود قوانین راحتی و اطمینان برای کوچک وبزرگ می باشد حتی اگر بر آزادی شخص فشار بیاورد هیچ تربیتی بدون سختی واراده ممکن نمی باشد.

قوانین در خانه، باعث ایجاد تفاهم وارتباط درخانواده میشود که خود موجب ایجاد انضباط عقلی میشود ودراین صورت مشکلات خانواده محدود میشود وراهی برای ورود عنصر ناگهانی درعقوبت نخواهد داشت.

قوانین باعث منظم شدن زندگی وحفظ حقوق همدیگر وحضور آن باعث ایجاد کرامت وسالم ماندن فرزندان می باشد ومهمتراز آن ما جامعه ای سالم می سازیم و برای آینده نسلی را تربیت می کنیم وبرای جامعه نسلی موثر درزندگی میسازیم.

این موضوع باید هرپدر و مادری به آن اهتمام کنند وبه این امر منزلت وجایگاه خود داده شود تربیت فرزندان مسئله بسیارمهم وسختی است که نیاز به تلاش و باهوشی زیاد دارد.

نیاز است که در هفته، هفت روز و۲۴ساعت در روز!

وزمانی در تربیت فرزندان خود موفق خواهی شد که به آنها بعنوان بهترین کار خود نگاه کنی.

هرجا قانون حاکم باشد نظم حاکم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.