کد خبر : 20094
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 شهریور 1399 - 23:40
-

درجلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان امیدیه مصوب شد

درجلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان امیدیه مصوب شد

درجلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان امیدیه مصوب شد:   به گزارش خبرنگارماازشهرستان امیدیه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست دکتر سید مهران رفیعی فرماندار برگزار شد . سید مهران رفیعی فرماندار در جلسه شورای فرعی مبارزه با موادمخدر شهرستان اظهارکرد:باتوجه به اینکه ایران مسیر انتقال مواد مخدر از کشورهای همسایه

درجلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان امیدیه مصوب شد:

 


به گزارش خبرنگارماازشهرستان امیدیه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست دکتر سید مهران رفیعی فرماندار برگزار شد .

سید مهران رفیعی فرماندار در جلسه شورای فرعی مبارزه با موادمخدر شهرستان اظهارکرد:باتوجه به اینکه ایران مسیر انتقال مواد مخدر از کشورهای همسایه به سایر کشور ها است، باید بدانیم در راه مبارزه با مواد مخدر هزاران شهید و جانباز دادیم.

فرماندار امیدیه  بابیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر یکی از مسائل مهم اجتماعی جامعه امروزی ما را در برگرفته است افزود: کوتاهی در این امر ، دامن‌گیر تک‌تک آحاد جامعه و خانواده ها خواهد شد وبدون تردید منجر به خشکیده شدن ریشه خانواده‌ها می‌شود، پس نباید به راحتی از کنار آن رد شد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدرشهرستان امیدیه درادامه ازمدارس و دانشگاه‌ها به عنوان مهم‌ترین کانون سوداگران مرگ برای ضربه زدن به نسل جوان یاد کرده ادامه داد: برگزاری نمایشگاه ها ،کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در این ایام کرونائی به صورت فضای مجازی افزایش آگاه‌سازی نسل جوان ونوجوان ازمضرات موادمخدر توسط اساتید مربوطه باید مورد توجه جدی دست‌اندرکاران آموزش قرار گیرد.

نماینده عالی دولت درامیدیه گفت: از اقدامات و پیگیری های دستگاه های عضو شورا در رابطه باپدیده شوم وخانمان سوز اعتیاد و مواد مخدر تشکر کرده و خواستار هم افزایی ومشارکت کلیه دستگاه ها در اجرای برنامه های ستاد مبارزه با مواد مخدر شد.

وی با اشاره به تاکید بر اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد می‌توانند در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش آفرینی زیادی داشته باشند.

فرماندار امیدیه همه دستگاه‌های اجرایی را موظف به همکاری در مبارزه با مواد مخدر دانست: برخورد با خرده‌فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر جزء اولویت‌های ما در شهرستان است.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.