کد خبر : 7551
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آبان 1398 - 7:50
-

خوزستان نیازمند مدیریت جهادی است

خوزستان نیازمند مدیریت جهادی است

خوزستان نیازمند مدیریت جهادی است نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بر ضرورت مدیریت جهادی در استان خوزستان اشاره و گفت: باتوجه به مشکلات بسیار کشور به ویژه خوزستان نیازمند مدیریت جهادی در بخش‌های مختلف هستیم. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز در دیدار

خوزستان نیازمند مدیریت جهادی است
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بر ضرورت مدیریت جهادی در استان خوزستان اشاره و گفت: باتوجه به مشکلات بسیار کشور به ویژه خوزستان نیازمند مدیریت جهادی در بخش‌های مختلف هستیم.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز در دیدار هیئتی از بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار داشت: لذت می‌برم که نسل جوان و دانشجو راهکارها، انتقادها و خلأها را بیان کند.

وی با اشاره به این‌که مشکلات مناطق محروم استان خوزستان را متعدد پیگیری می‌کنم تا رفع شوند، بیان کرد: به صورت متعدد از این مناطق بازدیدهایی انجام می‌شود و برنامه‌ریزی برای رسیدگی به آنها نیز انجام صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خاطرنشان کرد: بدون تشکیلات کار‌ پیش نمی‌رود و نمونه تشکیلات‌سازی را می‌توان در مجموعه مربوط به رهبرمعظم انقلاب مشاهده کرد. در استان خوزستان نیز به دنبال ایجاد تشکیلاتی قوی و متخصص در امور مختلف هستیم.

وی به نقش دانشگاه و حوزه علمیه در کادرسازی جامعه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون اشاره و گفت: دانشگاه و حوزه کادرسازی جامعه را تامین می‌کنند البته در مقاطع مختلف دسته زیادی از هر دو گروه مردود شده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد بر ضرورت مدیریت جهادی در استان خوزستان اشاره و گفت: با توجه به مشکلات بسیار کشور به ویژه خوزستان نیازمند مدیریت جهادی در بخش‌های مختلف هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که شریان حیاتی کشور به لحاظ زیر زمینی و رو زمینی استان است، ادامه داد: اگر مدیر واقعا در استان مدیر باشد و افراد خوبی را در کنار خود بکار گیرد، نباید شب و روز بشناسد.

وی عنوان: توقع و انتظار از نیروهای جهادی این است که در بخش‌های مختلف در کنار هم‌ قرار گیرند و در مناطق غیربرخوردار همدل و واحد به خدمت بپردازند. در حرکت‌های جهادی، تشکیلات باید برگرفته از حوزه و دانشگاه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با بیان این‌که ماموریت اصلی ما‌ تکیه‌گاه بودن است، اظهار داشت: نیروهای انقلابی، متدین و مومن حساب خاصی دارند و رسالت بنده نیز تکیه‌گاه بودن برای آنها است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به این‌که وظایف در قانون اساسی مشخص شده است، ادامه داد: همه انتظار دارند که تمام کارها را نماینده ولی فقیه در استان‌ و امام‌ جمعه انجام دهد البته مطالبه رهبرمعظم انقلاب نیز حضور ائمه جمعه در بین مردم، ساده‌زیستی و زندگی همچون طبقه متوسط و زیر متوسط است.
وی به نقش مردم و جایگاه آنها در کنترل گرانی و مسائل مختلف اشاره و بیان کرد: مردم با انتخاب افراد اثرگذار و ورود آنها به جایگاه و به پُست‌های موثر می‌توانند تغییر و تحول ایجاد کنند، به عبارتی می‌توان افرادی را پای کار آورد که به فکر مشکلات مردم باشند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به حضور میدانی در مناطق محروم همچون عین دو و کوی مشعلی، ادامه داد: مسئولان استانی و شهرستانی را در این مناطق پای کار آوردیم تا بدون کاغذ بازی، خدمت به مردم این مناطق و رفع محرومیت‌ها را آغاز کنند البته باتوجه به میزان مشکلات، سریع حل نخواهند شد و نیازمند ۳ تا ۴ ماه زمان است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: به دنبال طرح‌های گوناگون قابل اجرا در استان برای اشتغال‌زایی هستیم که لازمه آن آماده به کار بودن جوانان است، در این طرح ابعاد مختلف جامعه هدف آنالیز و بررسی می‌شود.

به گزرش تسنیم در این نشست دو ساعته، دانشجویان به بیان دغدغه‌های مربوط به سطح استان خوزستان و صنفی دانشجویی پرداختند و درباره فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران در زمینه فرهنگی، جهادی، عمرانی و دیگر موارد گزارشی ارائه کردند.

انتهای پیام/ ۳۳۱/ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.