کد خبر : 19988
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهریور 1399 - 20:16
-

خوزستان|مانور مواسات جایگزین رژه نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس می‌شود

خوزستان|مانور مواسات جایگزین رژه نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس می‌شود

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛ سردار سرتیپ حسن شاهوارپور اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا، طبق تدبیری که ستاد نیروهای مسلح داشته است و با توجه به اینکه امسال رژه نیروهای مسلح قرار بود به میزبانی ارتش انجام شود، بنا است که برنامه‌های جایگزینی برای این

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا، طبق تدبیری که ستاد نیروهای مسلح داشته است و با توجه به اینکه امسال رژه نیروهای مسلح قرار بود به میزبانی ارتش انجام شود، بنا است که برنامه‌های جایگزینی برای این موضوع در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه برای هفته دفاع مقدس برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده است، افزود: یکی از موضوعات بسیار مهم امروز، کمک‌های مومنانه است که برای این هفته برنامه ریزی شده است تا نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا مورد حمایت قرار گیرند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: نیروهای مسلح؛ سپاه، ارتش و بسیج در این هفته باید کمک‌های مومنانه را داشته باشند. علاوه بر این برنامه رونمایی از کتاب در نظر گرفته شده است. همچنین باید در شهر تزئیناتی انجام شود.

وی  با اشاره به استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ها برای گرامیداشت این هفته بیان داشت: فرماندهان و پیشکسوتان در این هفته در صدا و سیما حضور پیدا می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) اظهار داشت: پایگاه‌ها و حوزه‌ها در محلات و شهرستان‌ها نیز هر کدام به تناسب توانمندی، برنامه‌های خوبی خواهند داشت.برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.