کد خبر : 7409
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 - 8:40
-

خرید و فروش سهام در بورس نیازمند آشنایی با برخی مفاهیم و اصول است که برای آموزش آن‌ها کتاب‌های جذابی در بازار نشر وجود دارد.

خرید و فروش سهام در بورس نیازمند آشنایی با برخی مفاهیم و اصول است که برای آموزش آن‌ها کتاب‌های جذابی در بازار نشر وجود دارد.

خرید و فروش سهام در بورس نیازمند آشنایی با برخی مفاهیم و اصول است که برای آموزش آن‌ها کتاب‌های جذابی در بازار نشر وجود دارد. بازار بورس این روزها با رکوردشکنی و رونقی که در آن وجود دارد به یکی از ظرفیت‌های مطلوب سودآوری و درآمدزایی تبدیل‌ شده و بسیاری از مردم نیز برای حضور

خرید و فروش سهام در بورس نیازمند آشنایی با برخی مفاهیم و اصول است که برای آموزش آن‌ها کتاب‌های جذابی در بازار نشر وجود دارد.

بازار بورس این روزها با رکوردشکنی و رونقی که در آن وجود دارد به یکی از ظرفیت‌های مطلوب سودآوری و درآمدزایی تبدیل‌ شده و بسیاری از مردم نیز برای حضور و فعالیت در این بازار مشتاق مطالعه کتاب‌هایی برای موفقیت در بورس هستند. ذکر این نکته ضروری است که برای بسیاری از افراد، صرف مطالعه کتاب برای موفقیت در بورس کافی نیست و بهتر است افرادی که خواهان موفقیت در این بازار پرهیجان و پرریسک هستند، خصوصاً اگر مبتدی و تازه‌کار به شمار می‌روند ضمن مطالعه کتاب و آموختن مهارت‌های تجزیه‌ و تحلیل داده‌های مالی در خرید و فروش سهام در کتاب‌ها، از مشاوره کارشناسان و افراد خبره نیز بهره ببرند. در ادامه کتاب‌های مفیدی برای آشنایی با بورس توسط کارشناسان آژانس کتاب به شما معرفی می‌شوند.

مرز موفقیت در بورس

کتاب «مرز موفقیت در بورس» یک مجموعه چهارجلدی نوشته جیک برنستین و آدرین لاریس طغرائی است که تاکنون دو جلد از آن به ترجمه مهدی صفایی قادری و محبوبه حاجی‌زاده و به همت انتشارات سازمان بورس به بازار نشر عرضه‌ شده است. این دو کتاب به علاقه‌مندان بازار سهام ارتباط بین معامله‌گری در بورس و سبک زندگی و شخصیت افراد را می‌آموزد. در این کتاب‌ها احساسات هر معامله‌گر به‌عنوان دوستان و دشمنان اصلی آن‌ها در موفقیت و شکست‌های معاملاتی معرفی می‌شوند. کتاب‌های مذکور این مهارت را به علاقه‌مندان فعالیت در بازار بورس می‌آموزد که با خودسازی به شخصیتی استوارتر دست یابند و در نتیجه در بازار سهام نیز معامله‌گران موفق‌تری باشند. مثال‌های مطرح‌ شده در کتاب‌های مرز موفقیت در بورس روش تفکر و معامله معامله‌گران موفق و ناموفق را برای خواننده تحلیل می‌کند تا آن‌ها قادر به الگوسازی از افراد موفق و پرهیز از الگوهای رفتاری و فکری افراد ناموفق باشند.

۱۰ شاه‌کلید بزرگان بورس

کتاب «۱۰ شاه‌کلید بزرگان بورس» نوشته مهندس علی صابریان، اصول و قواعدی را که یک معامله‌گر برای موفقیت در بورس به آن‌ها نیاز دارد را در قالب ۱۰ شاه‌کلید به آن‌ها ارائه کرده است. فصل‌های ۱۰ گانه این کتاب شامل ۱. شاه‌کلیدی که مشاوران مالی آن را به شما نمی‌گویند،۲. سرتان را بدون ریسک دردهان شیر کنید، ۳. بزرگان بورس جزء دسته چهارم هستند. ویژگی دسته چهارم را بشناسیم،۴. از فروشنده غمگین بخرید، به فروشنده شاد بفروشید، ۵. شش سوال طلایی که بزرگان بورس به آن پاسخ داده‌اند. شما چطور،۶. قلمرو خود را مشخص کنید، خوب بشناسید و در آن حکومت کنید، ۷. یک ویژگی خانمان‌سوز بازندگان بورس، ۸ . اگر این دفترچه را ندارید، اصلا سرمایه‌گذاری را کنار بگذارید، ۹. ۳ گام برای صید سهم‌های شگفتی‌ساز بورس ۱۰. اگر از بیرون به زندگی بزرگان بورس نگاه کنید، است و به زبان ساده راز و رمز موفقیت در بورس را مختصر و مفید برای علاقه‌مندان توضیح می دهد. این کتاب را انتشارات آراد به بازار نشر عرضه کرده است.

پیش‌بینی قیمت سهام در بورس

کتاب پیش‌بینی قیمت سهام در بورس نوشته توماس میزر و با ترجمه محمدرضا شعبانعلی و شادی سمیعی فر یکی از کتاب‌هایی است که می‌تواند معامله‌گرانی که با مفاهیم اولیه در بورس آشنا شده‌اند را در برداشتن یک گام بلند به سوی حرفه‌ای شدن و موفقیت در بورس یاری دهد. تحلیل بنیادی، یکی از روش‌های کشف قیمت واقعی سهام است که در آن ارزش واقعی سهام یا هر گونه اوراق بهادار را با محاسبه ارزش ذاتی آن محاسبه می‌کنند. این تحلیل، به کمک بررسی متغیرهای تأثیرگذار بر ارزش سهم، از جمله وضعیت مالی و مدیریت شرکت، صنعتی که شرکت در آن فعالیت می‌کند، وضعیت بازارهای موازی و مرتبط و نهایتا شرایط اقتصادی کلان کشور و منطقه و جهان ارزشمندی یک سهم را تعیین می‌کند. بد نیست بدانید برخی از بزرگان سرمایه‌گذاری در بورس از جمله وارن بافت از این روش برای ارزش گذاری سهام، بهره می‌برند.

شایان ذکر است کتاب‌های مذکور را می‌توان با مراجعه به سایت آژانس کتاب به سرعت و سهولت خریداری کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.