کد خبر : 3160
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 تیر 1398 - 17:57
-

خانواده شهید یوسف سیاحی در اهواز تجلیل می‌شوند

خانواده شهید یوسف سیاحی در اهواز تجلیل می‌شوند

خانواده شهید یوسف سیاحی در اهواز تجلیل می‌شوند با حضور اقشار مختلف مردم خانواده شهید یوسف سیاحی از شهدای دفاع مقدس استان خوزستان در اهواز تجلیل می‌شوند. به گزارش شبکه خبری خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان خوزستانی، خانواده یک شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در اهواز تجلیل می‌شوند. در این برنامه معنوی

خانواده شهید یوسف سیاحی در اهواز تجلیل می‌شوند

با حضور اقشار مختلف مردم خانواده شهید یوسف سیاحی از شهدای دفاع مقدس استان خوزستان در اهواز تجلیل می‌شوند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان خوزستانی، خانواده یک شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در اهواز تجلیل می‌شوند.

در این برنامه معنوی که از سوی هیئت رهروان شهدای استان خوزستان برگزار می‌شود خانواده شهید یوسف سیاحی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس تجلیل می‌شوند.

آئین تجلیل از خانواده شهید یوسف سیاحی روز سه‌شنبه یکم مردادماه از ساعت ۲۱:۱۵ آغاز می‌شود که جمعی از ایثارگران و رزمندگان اسلام نیز در این برنامه شرکت می‌کنند.

این برنامه در اهواز، کوی انقلاب، کمپلو شمالی، خیابان لادن(چاوشی)، بین خیابان قصرشیرین و خیابان امیرکبیر پلاک ۶۴ برگزار می‌شود که جمعی از خانواده معظم شهدای دفاع مقدس در آن حضور می‌یابند.

در آئین تجلیل از خانواده شهید یوسف سیاحی، حسن صفری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی می‌پردازد و یکی از روحانیون استان خوزستان نیز سخنرانی می‌کند.

همچنین زیارت پرفیض عاشورا توسط مداحان اهل بیت(ع) به یاد شهید یوسف سیاحی و دیگر شهدای گلگون کفن اسلام توسط حاضران زمزمه می‌شود.

در پایان این برنامه نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خانواده شهید یوسف سیاحی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان تجلیل به عمل می‌آید.

منبع :تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.