کد خبر : 5288
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1398 - 13:02
-

خانواده شهید قاسم دارم در آبادان تجلیل شدند

خانواده شهید قاسم دارم در آبادان تجلیل شدند

خانواده شهید قاسم دارم در آبادان تجلیل شدند همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس خانواده شهید قاسم دارم از شهدای عملیات والفجر ۸ با حضور جمعی از مسئولان آبادان تجلیل شدند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس خانواده شهید قاسم دارم از شهدای

خانواده شهید قاسم دارم در آبادان تجلیل شدند
همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس خانواده شهید قاسم دارم از شهدای عملیات والفجر ۸ با حضور جمعی از مسئولان آبادان تجلیل شدند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس خانواده شهید قاسم دارم از شهدای عملیات والفجر ۸ استان خوزستان با حضور جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان آبادان تجلیل شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی‌پور امام جمعه آبادان و جمعی از مسئولان محلی این شهرستان در این برنامه حضور داشتند و از مقام شامخ شهید قاسم دارم از شهدای عملیات والفجر ۸ استان خوزستان و صبر خانواده معظمش تجلیل کردند.

در این برنامه که در نخستین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی‌پور امام جمعه آبادان در سخنان کوتاهی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: عزت امروز ایران مرهون فداکاری و از جان گذشتگی شهدای این مرز و بوم است که باید قدردان آنها باشیم.

وی در ادامه بر دیدار با خانواده‌های معظم شهدا توسط مردم و مسئولان تاکید کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

امام جمعه آبادان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره ایثار و شهادت تصریح کرد: حرکت در مسیر شهدا کمتر از شهادت نیست.
شهید قاسم دارم فرزند محمدعلی در تاریخ نهم مهرماه سال ۱۳۴۵ در آبادان دیده به جهان گشود و در دوران دفاع مقدس به صف رزمندگان اسلام پیوست.

این دلرمرد خوزستانی پس از حضور در جبهه در روز ۲۸ بهمن ماه سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ به فیض شهادت نائل آمد و نام خود را در زمره ۲۳ هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.

شهید قاسم دارم در سن ۱۹ سالگی به شهادت رسید و تربت پاکش در گلزار شهدای بهشت رضا(ع) آبادان زیارتگاه عاشقان است.

انتهای پیام/ن

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.