کد خبر : 20114
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1399 - 9:40
-

حمایت مالی استانداری در تکمیل شبکه فاضلاب مناطق کم برخوردار اهواز

حمایت مالی استانداری در تکمیل شبکه فاضلاب مناطق کم برخوردار اهواز

استاندار خوزستان با اشاره به همکاری شهرداری اهواز و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به منظور تکمیل شبکه فاضلاب مناطق کم برخوردار، گفت: در تکمیل شبکه فاضلاب مناطق کم برخوردار شهر اهواز، استانداری خوزستان به شهرداری اهواز کمک مالی خواهد کرد. غلامرضا شریعتی در حاشیه نشست بررسی مشکلات مناطق کم برخوردار اهواز که  روز یکشنبه(۱۶ شهریورماه)

استاندار خوزستان با اشاره به همکاری شهرداری اهواز و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به منظور تکمیل شبکه فاضلاب مناطق کم برخوردار، گفت: در تکمیل شبکه فاضلاب مناطق کم برخوردار شهر اهواز، استانداری خوزستان به شهرداری اهواز کمک مالی خواهد کرد.

غلامرضا شریعتی در حاشیه نشست بررسی مشکلات مناطق کم برخوردار اهواز که  روز یکشنبه(۱۶ شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس تفاهمی که شهرداری اهواز با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء خوزستان داشتند، بنا است هماهنگی‌هایی انجام شود و اولویت‌بندی و نیازسنجی کنیم تا شبکه فاضلاب مناطق کم برخوردار تکمیل شود؛ البته کارهای خوبی نیز در این زمینه انجام شده است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از ایسنا، وی افزود: برای تکمیل شبکه فاضلاب مناطق کم برخوردار شهر اهواز، استانداری خوزستان به شهرداری اهواز کمک مالی خواهد کرد و بر اساس کارگروه تشکیل شده، در مدت ۱۰ روز مناطق نیازسنجی و اولویت‌ها مشخص شوند تا پس از آن قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء عملیات اجرایی را آغاز کند.

استاندار خوزستان گفت: کمک مالی استانداری برای تکمیل شبکه فاضلاب مناطق کم برخوردار است اما مناطق کم برخوردار نیز اولویت‌بندی و نیازسنجی می‌شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.