کد خبر : 19692
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهریور 1399 - 21:05
-

حسینه‌های سیار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محلات خوزستان برپا شد

حسینه‌های سیار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محلات خوزستان برپا شد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛ حجت الاسلام علیرضا قربانی، اظهار داشت: با توجه به شرایط بیماری کرونا، شورای هماهنگی تمامی امکانات خود را برای برپای عزاداری حسینی بسیج کرده بود. وی افزود: برای اینکه مردم که به سبب بیماری کرونا در خانه بودند، حسینه‌های سیار از سوی شورا در سطح استان

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

حجت الاسلام علیرضا قربانی، اظهار داشت: با توجه به شرایط بیماری کرونا، شورای هماهنگی تمامی امکانات خود را برای برپای عزاداری حسینی بسیج کرده بود.

وی افزود: برای اینکه مردم که به سبب بیماری کرونا در خانه بودند، حسینه‌های سیار از سوی شورا در سطح استان و بویژه اهواز با حضور مداحان اهل بیت برپا شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: در این طرح خودروهای این شورا در شرق و غرب اهواز با بهره‌گیری از سیستم صوتی شورا در بین محلات حضور داشته و به نوحی خوانی پرداختند.

وی ادامه داد: در شهرستا‌ن‌ها نیز همکاران این شورا به برپای حسینیه سیار اقدام کردند. این طرح با استقبال بسیار مناسب مردم روبرو شد.

حجت الاسلام قربانی اظهار داشت: این آمادگی از سوی شورای هماهنگی وجود دارد که این حرکت معنوی را تداوم بخشد. همچنین اگر در اربعین نیز ابلاغیه صورت گیرد، حتما شورا به شکل ویژه به اقامه عزای حسینی می‌پردازد.

وی در پایان تصریح کرد: اگر نیاز به امکانات صوتی این شورا باشد، این امکان وجود دارد که از مراسم‌های هیئات مذهبی حمایت شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.