کد خبر : 2652
تاریخ انتشار : جمعه 21 تیر 1398 - 19:36
-

جلیلی دبیر و سخنگوی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان : از شبکه های سراسری صدا و سیما در زلزله های اخیر انتظار بیشتر میرود

جلیلی دبیر و سخنگوی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان : از شبکه های سراسری صدا و سیما در زلزله های اخیر انتظار بیشتر میرود

آسیب دیدگان زلزله اخیر تا چه زمانی باید در چادر زندگی کنند و گرمای ۵۰ درجه را تحمل نمایند، چرا تاکنون حتی یک کانکس هم برای اسکان موقت آسیب دیدگان ارسال نشده است.

🖊جلیلی دبیر و سخنگوی شورای اسلامی شهر:
از شبکه های سراسری صدا و سیما در زلزله های اخیر انتظار بیشتر میرود.

حدود ۵۰۰۰ خانوار در شرایط پر استرس زندگی میکنند.

چرا تاکنون یک کانکس هم برای اسکان موقت ارسال نشده است، آسیب دیدگان تا چه زمانی باید در چادر باشند.

فرماندار شهرستان و مدیران ادارات و ارگانها در پیگیری و کمک رسانی به زلزله زدگان با تمام توان و امکانات در صحنه بودند.

 

روح الله جلیلی سخنگوی شورای اسلامی شهر در گفتگو با خبرنگار ما با ابراز تاسف از حادثه زلزله اخیر که به حدود ۵۰۰۰ خانه مسکونی آسیب جدی وارد نمود گفت: متاسفانه بسیاری از خانه های مسکونی در سطح شهر بخصوص در بافت های فرسودی و قدیمی دچار آسیب جدی شدند که ناچارا در خانه های نیمه مخروبه، زندگی پر استرسی را می گذرانند و این موضوع نباید از دید سازمان مدیریت بحران استان و کشور مورد غفلت و به فراموشی سپرده شود.

 

مهندس جلیلی افزود: آسیب دیدگان زلزله اخیر تا چه زمانی باید در چادر زندگی کنند و گرمای ۵۰ درجه را تحمل نمایند، چرا تاکنون حتی یک کانکس هم برای اسکان موقت آسیب دیدگان ارسال نشده است.

 

دبیر و سخنگوی شورای اسلامی شهر تصریح کرد: از صدا و سیمای مرکز خوزستان _که البته تلاشهای زیادی از زمان وقوع زلزله داشتند_ و مخصوصا شبکه های سراسری در زلزله های اخیر انتظار بیشتری میرود زیرا انعکاس متناسب و درستی از حجم خرابیها و آسیب وارد شده به مردم به نمایش نگذاشتند در صورتی که بارها مشاهده کرده ایم در دیگر حوادث شبکه های سراسری سنگ تمام میگذاشتند و تا روزها پس از بروز حوادث با تصویر برداری مناسب و تهیه کلیپ های متعدد، درد و رنج مردم را انعکاس میدادند اما در زلزله اخیر آنچنان که انتظار میرفت عمل نکردند و انتظار ما بیش از این خواهد بود.

 

روح اله جلیلی اظهار داشت: در این حادثه، فرماندار شهرستان، شهرداری، هلال احمر، بنیاد مسکن و دیگر مدیران محترم ادارات و ارگانها و دستگاههای نظامی و انتظامی و بسیج مردمی و همچنین شرکت بهره برداری نفت و گاز و گروههای اجتماع محور، در پیگیری و کمک رسانی به زلزله زدگان با تمام توان و امکانات در صحنه بودند که جای قدردانی دارد اما با توجه به اینکه محدودیت خدمات دهی وجود دارد از مراجع امداد رسان خواهانیم حداقل از شهروندان درخواست کمک و یاری نمایند تا بخشی از آلام و خسارت ها جبران شود.

 

جلیلی در خاتمه از اعضای محترم شورای اسلامی شهر که بلافاصله پس از حادثه در سطح محلات به بازدید از آسیب دیدگان رفته و پیگیری لازم را داشتند قدردانی نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.