کد خبر : 18233
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1399 - 3:35
-

جلسه ویژه مسئولان خوزستان برای حل مشکلات کارگران نیشکر هفت‌تپه فردا برگزار می‌شود

جلسه ویژه مسئولان خوزستان برای حل مشکلات کارگران نیشکر هفت‌تپه فردا برگزار می‌شود

فرماندار شوش با اشاره جلسه روز چهارشنبه مجلس با حضور کارگران برای حل مشکل نیشکر هفت‌تپه گفت: فردا جلسه ویژه مسئولان استانی برای حل مشکلات کارگران نیشکر هفت‌تپه در اهواز برگزار می‌شود. عدنان غزی اظهار داشت: از تلاش و حضور نمایندگان برای پیگیری مطالبات کارگران نیشکر هفت‌تپه تشکر می‌کنیم و امیدواریم با کمک همه مسئولان

فرماندار شوش با اشاره جلسه روز چهارشنبه مجلس با حضور کارگران برای حل مشکل نیشکر هفت‌تپه گفت: فردا جلسه ویژه مسئولان استانی برای حل مشکلات کارگران نیشکر هفت‌تپه در اهواز برگزار می‌شود.
عدنان غزی اظهار داشت: از تلاش و حضور نمایندگان برای پیگیری مطالبات کارگران نیشکر هفت‌تپه تشکر می‌کنیم و امیدواریم با کمک همه مسئولان و پای کار آمدن ظرفیت‌ها بتوانیم مطالبات این کارگران را پرداخت کنیم.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته چهارشنبه با حضور کارگران در مجلس برای پیگیری مشکل هفت تپه جلسه برگزار می‌شود. فردا نیز با حضور مسئولان استانی در اهواز برای حل مشکلات این کارگران عزیز جلسه داریم.

فرماندار شوش گفت: باید تلاش کنیم تا مطالبات به حق این کارگران سریع پرداخت شود و ما نیز از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
وی افزود: برای حل مشکل کارگران جلساتی را با مسئولان وزارت تعاون و قوه قضائیه داشتیم و امیدواریم کمک کنند تا حساب افراد رفع انسداد شود تا بتوانیم حقوق و معوقات کارگران پرداخت شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.