کد خبر : 5363
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مهر 1398 - 0:14
-

جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی ، عفاف و حجاب در شهرستان حمیدیه برگزار شد+ تصاویر

جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی ، عفاف و حجاب در شهرستان حمیدیه برگزار شد+ تصاویر

    جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی با حضور اعضا ستاد و به ریاست آقای معاون فرماندار در در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان حمیدیه برگزار شد.   در این جلسه هومان طهماسبی بیرگانی معاون فرماندار حمیدیه، با توجه به دستور کار جلسه خاطرنشان کردند: بدون تردید پوشش اسلامی برای زنان

 

 

جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی با حضور اعضا ستاد و به ریاست آقای معاون فرماندار در در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان حمیدیه برگزار شد.

 

در این جلسه هومان طهماسبی بیرگانی معاون فرماندار حمیدیه، با توجه به دستور کار جلسه خاطرنشان کردند: بدون تردید پوشش اسلامی برای زنان از ضروریات دین مقدس اسلام است و بحمدالله در نظام جمهوری اسلامی ایران، حجاب و عفاف زنان از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

 

وی در ادامه بیان کرد: حجاب برای بانوان نه تنها یک مانع نیست بلکه دروازه ای است برای حضور و مشارکت بانوان در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی می باشد.

 

طهماسبی  خاطر نشان کرد: با توجه به ورود دشمنان به عرصه جبهه نرم بایستی قاطعانه و با توکل به خداوند حرکت کرده و حجاب و عفاف و همچنین امر به معروف و نهی از منکر را با جدیتی بیشتر ادامه دهیم.

 

 

وی در پایان : از کلیه مسئولان و مشاوران حاضر در جلسه خواستاریم نسبت به تکریم هفته عفاف و حجاب طبق دستورالعمل ابلاغی اقدام مضاعف نمایند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.