کد خبر : 17483
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 تیر 1399 - 3:54
-

جذب مناسب اعتبارات آبخیزداری و آبخوان‌داری خوزستان منجر به تقویت منابع طبیعی منطقه می‌شود

جذب مناسب اعتبارات آبخیزداری و آبخوان‌داری خوزستان منجر به تقویت منابع طبیعی منطقه می‌شود

استاندار خوزستان گفت: اعتبارات مناسبی برای تقویت حوزه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری استان جذب شده که این تداوم روند باعث تقویت منابع طبیعی منطقه می‌شود. آیین شروع احداث بند خاکی اس ۱۲ در حوضه شهرویی بهبهان با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان روز گذشته به همراه مدیرکل منابع طبیعی استان خوزستان برگزار شد. در این مراسم

استاندار خوزستان گفت: اعتبارات مناسبی برای تقویت حوزه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری استان جذب شده که این تداوم روند باعث تقویت منابع طبیعی منطقه می‌شود.

آیین شروع احداث بند خاکی اس ۱۲ در حوضه شهرویی بهبهان با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان روز گذشته به همراه مدیرکل منابع طبیعی استان خوزستان برگزار شد.

در این مراسم غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با اشاره به کشته شدن ۸ نفر در حوادث سیلاب های سالهای گذشته در این منطقه اظهار داشت: امیدواریم با اجرای مجموعه طرح‌های آبخیزداری که دو طرح آن شروع می‌شود شاهد تقویت آب‌های زیر زمینی، جلوگیری از سیلاب، تقویت مراتع، رونق کشاورزی، جلوگیری از ورود گل و لای به زمین‌ها و رودخانه‌ها منجر به تقویت منابع طبیعی منطقه باشیم.
وی افزود: با توجه به پیشنهاد رئیس‌جمهور و موافقت مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت حوزه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری با توجه به شرایط اقلیمی ایران از سه سال گذشته تاکنون در استان خوزستان اعتبارات قابل ملاحظه‌ای جذب شده که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

شریعتی در ادامه گفت: امیدواریم با اجرایی این طرح‌ها جهت تقویت آب‌های زیرزمینی استان در زمان بحران‌ها بخصوص در خشکسالی‌ها و جلوگیری از بروز ریزگردها در استان گسترش بدهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.