کد خبر : 5925
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398 - 7:51
-

جایگاه معلم در مشکلات اقتصادی نباید تنزل پیدا کند

جایگاه معلم در مشکلات اقتصادی نباید تنزل پیدا کند

جایگاه معلم در مشکلات اقتصادی نباید تنزل پیدا کند نماینده اندیمشک با اشاره به این‌که نباید در پیچ‌وخم مشکلات اقتصادی منزلت معلم و جایگاه او تنزل پیدا کند گفت: همه ما مسئولین و مردم اندیمشک خود را یک معلم می‌دانیم و افتخار به این جایگاه شریف می‌کنیم. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل

جایگاه معلم در مشکلات اقتصادی نباید تنزل پیدا کند
نماینده اندیمشک با اشاره به این‌که نباید در پیچ‌وخم مشکلات اقتصادی منزلت معلم و جایگاه او تنزل پیدا کند گفت: همه ما مسئولین و مردم اندیمشک خود را یک معلم می‌دانیم و افتخار به این جایگاه شریف می‌کنیم.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، فریدون حسنوند در جمع خبرنگاران زیربنا و پایه اصلی توسعه در شهرستان اندیمشک را توجه به آموزش‌وپرورش دانست و اظهار داشت: در اندیمشک نگاه ما به آموزش‌وپرورش نگاه مادی نیست آموزش‌وپرورش را زیربنا و زیرساخت اصلی توسعه کشور می‌دانیم.

وی افزود: در همین راستا برای توسعه آموزش‌وپرورش همه خیران و ارگانها همکاری می‌کنند تا شاید کمک‌حال آموزش‌وپرورش شوند و امروز این‌چنین ساختمان‌هایی را بسازند و به آموزش‌وپرورش هدیه کنند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت :اگر نگاه به کمک‌های وزارت نفت، بنیاد برکت ، ستاد اجرایی و خیرین کنید خواهید دید که ارائه دادن خدمات یک شعار نیست بلکه یک اعتقاد همراه با عمل است که هدف آن تقویت زیرساخت علمی فرهنگی جامعه ما است.

حسنوند بابیان این‌که معتقدیم راه توسعه کشور از آموزش‌وپرورش عبور خواهد کرد ادامه داد: تربیت مدیران کشور ازآموزش‌وپرورش شروع می‌شود، استقلال فرهنگی از آموزش‌وپرورش استخراج خواهد شد.

وی بابیان ابن که نگاه ما تنها به کمک‌های مادی نیست ادامه داد:شأن و منزلت معلم فراتر از شعارها است و اگر قرار است دستی بوسیده شود در کناردستی که پیامبر به‌عنوان کارگر بوسید آن دست معلمی است.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس عنوان کرد: معلمان به ما درس دین‌داری، جهاد و شهادت دادند که با حضور در جبهه و شهادت و دفاع از حریم مقدس اهل‌بیت خود را نشان دادند و به همین دلیل است که امروزه در خانواده‌ای اگر معلمی است باافتخار خودش را جزو خانواده بزرگ فرهنگیان می‌دانند.

حسنوند با اشاره به این‌که نباید در پیچ‌وخم مشکلات اقتصادی منزلت معلم و جایگاه او تنزل پیدا کند گفت: همه ما مسئولین و مردم اندیمشک خود را یک معلم می‌دانیم و به آن افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.