کد خبر : 10706
تاریخ انتشار : جمعه 11 بهمن 1398 - 13:30
-

تیم فوتبال استقلال ملاثانی در بحران بی توجهی مسئولین

تیم فوتبال استقلال ملاثانی در بحران بی توجهی مسئولین

تیم فوتبال استقلال ملاثانی در بحران بی توجهی مسئولین   کارناوال کارناوال، حماسەای از دلیرمردان خطە ملاثانیتیمی که در نشاط ملاثانی نقش های بسیار مثبتی ایفا کرده . ولی این تیم در بحران، تیمی در تلاطم امواج معضلات مالی ، تیمی در معرض رعدوبرقهای روزگار، اما سکاندار تیم ناخدایی هوشیار، ناخدایی باخدا و ازجنس مردم، یادگارو

تیم فوتبال استقلال ملاثانی در بحران بی توجهی مسئولین

 

کارناوال کارناوال، حماسەای از دلیرمردان خطە ملاثانیتیمی که در نشاط ملاثانی نقش های بسیار مثبتی ایفا کرده .

ولی این تیم در بحران، تیمی در تلاطم امواج معضلات مالی ، تیمی در معرض رعدوبرقهای روزگار، اما سکاندار تیم ناخدایی هوشیار، ناخدایی باخدا و ازجنس مردم، یادگارو یابهتر بگوییم تحفەای از سنگربانان همیشە زندە،وجوداسطورە ورزشیو همینطور یاران وفادارش ، یارانی کە بە تبعیت از سکاندار خویش برندەی مدال عزت و افتخار شدند ، تا لیگ یکی شدن یک همت مانده.

 

شیرمردان دیار سنگربانان در ۱۶هفتهصدر جدول لیگ را محکم در دست گرفته  اثبات این حقیقت است کە مرزبانان این سنگربانان فداکار در هر جبهەای با سلاح عشق تاشکست حریف از پای نمی نشینند.و امروز اهتزاز پرچم پرافتخار استقلال‌ملاثانی بار دیگر یادآور حماسەهای غرور آفرین مکتب عاشقان این مرزو بوم شد.

 

امروز برای استقلال ملاثانی روزی مبارک وتاریخی و ماندگار خواهدشد و همینطور تلنگری بە نیروگاه رامین / کشت صنعت  بودکە یادبگیرند عشق خریدنی نیست و شوکی برای مسئولین دراستان و صاحبان‌منصب در باوی و ملاثانی بود تابلکە قدر این سرمایەهای خودجوش را بدانند تا هرآنچە در توان دارند درجهت تقویت این سرمایە ملی  بکار گیرند و بدانند وجود هرمزیها درتاریخ نایاب است و در شکم هر ماهی صدف وجود ندارد.

 

می‌گویندهرمزی و یارانش ۱۶هفته بااقتدار و افتخار برندە شدند و با دست خالی تکیه بر صدر جدول لیگ دسته دوم باشگاههای کشور زدند و ابرو داری کردند اما اکنون نوبت… .

فرماندار محترم

و مسئولین و دلسوزان است آیا بازهم آب آشامیدنی بازیکنان باتانکر تهیە خواهدشد یا مردم و مسئولین و دلسوزان با وظیفە و ایثار ساقی کوثر خواهند شد.

 

 

۱۱بهمن ماه ۹۸

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.