کد خبر : 17449
تاریخ انتشار : شنبه 14 تیر 1399 - 10:45
-

تقدیر سرپرست فرمانداری شادگان از پلیسی که باند سارقان مسلح را دستگیر کرد

تقدیر سرپرست فرمانداری شادگان از پلیسی که باند سارقان مسلح را دستگیر کرد

تقدیر سرپرست فرمانداری شادگان از پلیسی که باند سارقان مسلح را دستگیر کرد سرپرست فرمانداری شادگان از عملکرد شایسته فرماندهی و پرسنل انتظامی این شهرستان در شناسایی و دستگیری عوامل باند سارقان مسلح موتورسکلیت در این شهرستان قدردانی کرد. امید صبری پور دراین باره اظهار کرد: اقدام به موقع و شجاعانه ماموران نیروی انتظامی و

تقدیر سرپرست فرمانداری شادگان از پلیسی که باند سارقان مسلح را دستگیر کرد

سرپرست فرمانداری شادگان از عملکرد شایسته فرماندهی و پرسنل انتظامی این شهرستان در شناسایی و دستگیری عوامل باند سارقان مسلح موتورسکلیت در این شهرستان قدردانی کرد.

امید صبری پور دراین باره اظهار کرد: اقدام به موقع و شجاعانه ماموران نیروی انتظامی و دستگیری سارقان مسلح نشانگر توانمندی و هوشمندی یک نیروی پلیس مردمی و فداکار است.

وی همچنین از تلاش ها و زحمات فرمانده انتظامی شادگان و کلیه عوامل انتظامی شهرستان قدردانی کرد و افزود: نیروی انتظامی در تمامی ماموریت های مهم در شهرستان سربلند بوده و در برخورد با اشرار و مجرمان عملکرد درخشانی داشته است.
رئیس شورای تامین شهرستان شادگان ادامه داد: امنیت در جامعه از نیازهای بسیار ضروری است که نیروی انتظامی در تحقق آن نقش محوری دارد.

صبری پور در پایان خاطرنشان کرد: شورای تامین شهرستان شادگان با همدلی و تلاش مضاعف برای ایجاد آرامش و امنیت عمومی شهرستان تلاش می کند و تلاش نیروی انتظامی در این راستا قابل تقدیر است.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.