کد خبر : 17717
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 تیر 1399 - 19:26
-

تعطیلی یک دفتر پیشخوان در شادگان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی

تعطیلی یک دفتر پیشخوان در شادگان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی

مدیرشبکه بهداشت درمان شبکه بهداشت درمان شادگان خبرداد: دفتر پیشخوان متخلف در شادگان تعطیل شد   مدیر شبکه بهداشت شادگان با اشاره به روند بازرسی از اداره‌ها، بانک‌ها، موسسه‌ها و جایگاهای سوخت گفت: یک دفتر پیشخوان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در شادگان تعطیل شد. افشین دریانبرد در گفتگو با خبرنگارما اظهار کرد: دفتر

مدیرشبکه بهداشت درمان شبکه بهداشت درمان شادگان خبرداد: دفتر پیشخوان متخلف در شادگان تعطیل شد

 

مدیر شبکه بهداشت شادگان با اشاره به روند بازرسی از اداره‌ها، بانک‌ها، موسسه‌ها و جایگاهای سوخت گفت: یک دفتر پیشخوان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در شادگان تعطیل شد.

افشین دریانبرد در گفتگو با خبرنگارما اظهار کرد: دفتر پیشخوان مذکور به دلیل استفاده نکردن از ماسک از سوی اپراتور، نداشتن کد رهگیری بهداشتی ، استفاده نکردن از خودکار شخصی، رعایت نکردن فاصله اجتماعی،نصب نکردن بنر استفاده الزامی از ماسک، تعبیه آب سردکن بدون لیوان یکبار مصرف و سطل زباله بدون کیسه تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان با اشاره به اینکه برای چهار واحد صنفی دیگر در شهرستان شادگان پرونده قضایی و صورتجلسه تنظیم شده است خاطر نشان کرد: به یک جایگاه عرضه سوخت نیز به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله نداشتن دستکش و مایع ضد عفونی دست تذکر داده شد.

دریانبرد درپایان گفت : همچنین به مطب پزشکانی که در خصوص رعایت فاصله اجتماعی بیماران اهتمام لازم را نداشتند تذکر داده شد.

خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.