کد خبر : 19689
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهریور 1399 - 21:01
-

تصمیمات غیرکارشناسی راه علاج حاشیه‌نشینی در استان خوزستان نیست

تصمیمات غیرکارشناسی راه علاج حاشیه‌نشینی در استان خوزستان نیست

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛ نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه درباره روستای ابوالفضل(ع) و اتفاقات این روستا اظهار داشت: یکی از آفاتی که در استان به آن دچار هستیم، تصمیمات عجولانه و غیرکارشناسی است. وی ادامه داد: در این سال‌ها نبود تیم کارشناسی و متفکر قوی سبب شده تصمیم‌های شتاب‌زده

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه درباره روستای ابوالفضل(ع) و اتفاقات این روستا اظهار داشت: یکی از آفاتی که در استان به آن دچار هستیم، تصمیمات عجولانه و غیرکارشناسی است.

وی ادامه داد: در این سال‌ها نبود تیم کارشناسی و متفکر قوی سبب شده تصمیم‌های شتاب‌زده و بدون بررسی از سوی دولت و شهرداری و سایر ارگان‎ها گرفته و اجرایی شود که این مسئله سبب ایجاد هزینه برای مردم و نظام شده است.

یوسفی اظهار داشت: حاشیه نشینی یکی از معضلات جدی خوزستان است و نیاز است با یک طرح طولانی مدت و جامع مناطق حاشیه نشین ساماندهی شوند.

نماینده اهواز افزود: مسئله حاشیه نشینی باید در استان برای همیشه و به شکل معقول و قانونی ساماندهی شود. مناطقی مانند کوی مدرس، منبع آب و سیاحی بیش از چندسال است مردم در آنجا ساکن هستند؛ مثلا در همین منطقه کوی شهید مدرس اهواز اخیرا با برخی تصمیمات عجولانه مردم نگران شدند.

وی افزود: سکونت‌گاه‌های غیررسمی در مناطق حاشیه شهر باید ساماندهی شوند، خدمات مورد نیاز دریافت کنند و مسئله سند محل سکونت آنها را حل کنیم.

یوسفی با اشاره به حوادث روستای ابوالفضل(ع) افزود: اخیراً به‌واسطه تصمیم‌های خلق‌الساعه و قهری برخی مسئولان، هزینه‌های زیادی برای مردم و نظام ایجاد شده است.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با اشاره به اینکه “باید بین مردم و زمین‌خوار تفکیک قائل شد” گفت: مردم مستضعف که در حاشیه‌شهرها سکونت دارند و دوستدار نظام و انقلاب هستند باید مورد احترام قرار گیرند و با کسانی که دنبال زمین‌خواری هستند جدا از این مردم برخورد قاطع انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.