کد خبر : 10455
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 - 9:39
-

ترویج فرهنگ صلح و سازش از جمله اهداف قوه قضاییه است

ترویج فرهنگ صلح و سازش از جمله اهداف قوه قضاییه است

رییس‌کل دادگستری خوزستان گفت: ترویج فرهنگ صلح و سازش از جمله اهداف و برنامه‌هایی است که از سوی رییس قوه قضاییه با جدیت مورد پیگیری قرار می‌گیرد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی امروز در همایش صبر و در جمع سران عشایر، طوایف و بزرگان که

رییس‌کل دادگستری خوزستان گفت: ترویج فرهنگ صلح و سازش از جمله اهداف و برنامه‌هایی است که از سوی رییس قوه قضاییه با جدیت مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی امروز در همایش صبر و در جمع سران عشایر، طوایف و بزرگان که در مجتمع قضایی تندگویان برگزار شد، بیان کرد: از جمله اهداف تأسیس شوراهای حل اختلاف در خوزستان ایجاد صلح و سازش بین آحاد جامعه است.

وی با ابراز اینکه ترویج فرهنگ صلح و سازش از جمله اهداف و برنامه‌هایی است که از سوی رییس قوه قضاییه با جدیت مورد پیگیری قرار می‌گیرد، گفت: گذشتن از حق خود بدون چشمداشت، بزرگواری می‌خواهد و هم این افراد و هم کسانی که در این راستا میان دو طرف ایجاد سازش می‌کنند قابل تقدیر هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرادی با اشاره به آیات قرآن که خداوند می‌فرماید صبار و شکور باشید تا با شکرگزاری از سختی‌ها عبور کنید، افزود: هنگامی که سازش در پرونده ایجاد می‌شود، دو طرف از رأی صادرشده راضی هستند در حالی که در محکمه قضایی، هرقدر قاضی عالم و عادل باشد، باز جای اعتراض برای فرد باقی است و نمی‌توان گفت پرونده مختومه شده است.
رییس‌کل دادگستری خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و محکوم کردن این اقدام آمریکا، گفت: آنچه تا امروز انقلاب اسلامی را زنده نگه داشته است، گام برداشتن در مسیر الهی و مقابله ملت ایران در برابر بدخواهی‌های کشورهای استکباری است.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی ادامه داد: ترس دشمن نیز از همین روحیه مردم است که در همه حال قدردان نعمت‌های الهی هستند.

انتهای پیام/۳۳۱+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.