کد خبر : 19924
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهریور 1399 - 7:14
-

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در اهواز آغاز شد/ اختصاص ۲ شعبه سیار اخذ رای برای بیماران کرونایی

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در اهواز آغاز شد/ اختصاص ۲ شعبه سیار اخذ رای برای بیماران کرونایی

رئیس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره از آغاز فعالیت تبلیغاتی در دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، کارون و باوی گفت: برای نخستین بار از ظرفیت صداوسیما و فضای مجازی برای تبلیغات استفاده می‌شود. علی‌حسین حسین‌زاده ، با اشاره به آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در اهواز به مدت یک

رئیس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره از آغاز فعالیت تبلیغاتی در دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، کارون و باوی گفت: برای نخستین بار از ظرفیت صداوسیما و فضای مجازی برای تبلیغات استفاده می‌شود.

علی‌حسین حسین‌زاده ، با اشاره به آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در اهواز به مدت یک هفته؛ اظهار داشت: به سبب شیوع کرونا در دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه تبلیغات محیطی نداریم. تشکیل ستاد و اجتماعات و توزیع اقلام تبلیغاتی ممنوع است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در۲۱ شهریور ماه افزود: دو نامزد انتخابات دور دوم در اهواز در بازه یک هفته‌ای تبلیغات می‌توانند از فرصت فضای مجازی و صداوسیما استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان درباره جزئیات حضور نامزدهای دور دوم در صداوسیما گفت: مقرر شده برای هر کدام از ۲ نامزد حوزه انتخابیه اهواز، پنج دقیقه تیزر تبلیغاتی و یک گفت وگوی ۲۵ دقیقه (در مجموع ۳۰ دقیقه) در پنج نوبت از شبکه استانی خوزستان و ۶ نوبت از صدای خوزستان پخش شود.

وی با اشاره به هماهنگی بین نامزدها و فرمانداریها و شهرداری ها برای نحوه انتخابات در دور دوم بیان داشت: براین اساس شهرداری موظف شده است فضای مناسب برای تبلیغات این دو نامزد را فراهم کند. نامزدها بدون پخش جزوه و اقلام انتخاباتی فقط مجاز به استفاده از پوستر، بنر، استند و بیلبوردهای تبلیغاتی را بر اساس اندازه‌هایی که قانون تعیین کرده، هستند.

وی با دعوت نامزدها و طرفداران به رعایت اصول اخلاقی دربازه تبلیغات گفت: نامزدها در استفاده از فضای مجازی دقت لازم داشته باشند. پلیس فتا تمام فعالیت‌ نامزدها و هواداران آنها را رصد و بر آنها نظارت می‌کند و در صورت لزوم با متخلفان برخورد می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان همچنین تعداد شعب اخذ رای در این دوره از انتخابات را ۷۰۴ شعبه بیان کرد و گفت: از این تعداد، ۴۹۰ شعبه برای شهرستان اهواز، ۸۵ شعبه کارون، ۷۸ شعبه باوی و ۵۱ شعبه حمیدیه اختصاص داده شده است.از تعداد کل شعب اخذ رای، ۵۷۳ شعبه ثابت و ۱۳۱ شعبه سیار پیش بینی شده و ۵۲۵ شعبه شهری و ۱۷۹ شعبه روستایی در نظر گرفته شده است.

حسین زاده با اشاره تمیهدات لازم برای مقابله با کرونا در محل اخذ رای گفت: تمامی ضوابط بهداشتی مورد نیاز در شعب اخذ رای اتخاذ شده و مردمی نگرانی بابت حضور در سر صندوق رای نداشته باشند. برای بیماران کرونایی بستری در بیمارستان نیز ۲ شعبه سیار اخذ رای تدارک دیده شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.