کد خبر : 10005
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 - 21:53
-

بازدید دانش آموزان از موزه تاریخ طبیعی تالاب بین المللی شادگان

بازدید دانش آموزان از موزه تاریخ طبیعی تالاب بین المللی شادگان

شبکه خبری خوزستان// جمعی از دانش آموزان مدرسه امام هادی (ع) از موزه تاریخ طبیعی تالاب بین المللی شادگان بازدید نمودند. به گزارش شبکه خبری خوزستان، دانش آموزان مدرسه امام هادی (ع) ضمن بازدید از موزه تاریخ طبیعی تالاب بین المللی شادگان ، در دوره آموزشی زیست محیطی شرکت کردند. مجدمی رئیس اداره حفاظت محیط

شبکه خبری خوزستان// جمعی از دانش آموزان مدرسه امام هادی (ع) از موزه تاریخ طبیعی تالاب بین المللی شادگان بازدید نمودند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان، دانش آموزان مدرسه امام هادی (ع) ضمن بازدید از موزه تاریخ طبیعی تالاب بین المللی شادگان ، در دوره آموزشی زیست محیطی شرکت کردند.
مجدمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان در این خصوص گفت: در این بازدید دانش آموزان ضمن مشاهده حیوانات تاکسیدرمی شده موجود در موزه ، آموزش های زیست محیطی را در زمینه اهمیت تالابها، جایگاه پرندگان در محیط زیست و چگونگی حمایت و حفاظت از زیستگاه های پرندگان ،توسط طالب مخیمر کارشناس آموزش اداره فرا گرفتند.
مجدمی تصریح کرد : با توجه به اینکه آموزش یکی از موثرترین مولفه های تاثیرگذار در حفظ اصولی محیط زیست است، در بیشترآموزش ها سعی بر این است که حفاظت از محیط زیست را به دانش آموزان مورد آموزش قرار گیرد و با تنویر افکار عمومی به ارتقاء سطح فرهنگ زیست محیطی پرداخته شود.
در پایان مجدمی از مدیریت آموزشگاه امام هادی (ع)و آقای محمدی بابت اهتمام دادن به مسایل مربوط به محیط زیست کمال تشکر و قدردانی کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.