کد خبر : 18718
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مرداد 1399 - 3:29
-

انتخابات دور دوم مجلس در ۷۰۴ شعبه اخذ رأی اهواز برگزار می‌شود

انتخابات دور دوم مجلس در ۷۰۴ شعبه اخذ رأی اهواز برگزار می‌شود

معاون سیاسی‌اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی برنامه‌های استان گفت: انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی برای تعیین نماینده سوم اهواز در ۷۰۴ شعبه اخذ رای، ۲۱ شهریورماه برگزار می‌شود. علی حسین حسین زاده، اظهار داشت: از ۳ نماینده حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در دوم اسفندماه

معاون سیاسی‌اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی برنامه‌های استان گفت: انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی برای تعیین نماینده سوم اهواز در ۷۰۴ شعبه اخذ رای، ۲۱ شهریورماه برگزار می‌شود.

علی حسین حسین زاده، اظهار داشت: از ۳ نماینده حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در دوم اسفندماه دو کرسی تعیین تکلیف شد.

وی افزود: یک نفر نماینده باقی مانده از این حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده که این دور انتخابات در روز جمعه ۲۱ شهریور ماه برگزار می‌شود.

معاون سیاسی-اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در این دور انتخابات ۷۰۴ شعبه اخذ رای برای شهرستان‌های اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: روند و فرایندها و نظارت‌ها با همان دقت دور دوم برگزار و شعب اخذ رای مثل سابق طوری برنامه ریزی شده که مردم بتوانند به سهولت و راحتی در انتخابات مشارکت داشته باشند.
حسین زاده افزود: آمادگی لازم بین عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات پرشوری و سالم ایجاد شده است. دوره‌های آموزشی لازم نیز برای عوامل دور دوم با هماهنگی وزارت کشور ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: برای حفظ سلامت رای دهندگان و عوامل نظارتی و اجرایی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روند انتخابات لازم و ضروری است.

انتخابات دور دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه بین آقایان احمد سراج و شبیب جویجری برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.