کد خبر : 17099
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 - 16:03
-

امام‌جمعه اهواز: مطالبه اهالی کوی اسلام‌آباد حل مشکلاتشان است/ سفر قریب‌الوقوع حجت‌الاسلام رئیسی به خوزستان

امام‌جمعه اهواز: مطالبه اهالی کوی اسلام‌آباد حل مشکلاتشان است/ سفر قریب‌الوقوع حجت‌الاسلام رئیسی به خوزستان

امام‌جمعه اهواز از سفر قریب‌الوقوع حجت‌الاسلام رئیسی به خوزستان خبر داد و گفت: مطالبه اهالی کوی اسلام‌آباد حل مشکلاتشان است. به گزارش شبکه خبری خوزستان ،  حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز در بازدید از منطقه اسلام‌آباد و پیگیری مشکلات این منطقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات منطقه اسلام‌آباد از جایی شروع شد که به‌خوبی

امام‌جمعه اهواز از سفر قریب‌الوقوع حجت‌الاسلام رئیسی به خوزستان خبر داد و گفت: مطالبه اهالی کوی اسلام‌آباد حل مشکلاتشان است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ،  حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز در بازدید از منطقه اسلام‌آباد و پیگیری مشکلات این منطقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات منطقه اسلام‌آباد از جایی شروع شد که به‌خوبی بین دو شهرستان کارون و اهواز از لحاظ مرز بین شهرستان‌ها تفکیک صورت نگرفت و اول باید بسترسازی و زیرساخت‌ها برای شهرستان کارون فراهم می‌شد بعد از آن تبدیل به شهرستان می‌شد همین عدم تعیین تکلیف که این منطقه متعلق به کدام شهرستان هست باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم این منطقه شده است.

وی در ادامه افزود: مشکلات این منطقه از قبیل نبود شبکه آب، فاضلاب و برق به اندازه نیاز آن منطقه به طوری که خیایان ۸ و ۴ و فرعی‌های آن دارای مشکل جدی فاضلاب هستند و بعضی از خانه‌ها ۱۲ سال است شبکه‌ آب ندارند و از لوله‌کشی غیر استاندارد و غیزمجاز برای استفاده می‌کنند و احتمال ورود آب فاصلاب به آب‌شرب این خانه وجود دارد.

امام جمعه اهواز با یبان اینکه از مشکل جدی این منطقه ساخت‌وساز‌های بی‌رویه و غیر استاندارد منطقه اسلام‌آباد است، گفت: یک تعدادی از افراد با رانت به جان این منطقه افتاده‌اند و زمین‌خواری در این منطقه بسیار افزایش داشته و اگر یک فرد نیازمندی بخواهد زمینی بخرد و در آن خانه‌ای بسازد هزاران مشکل برایش پیش می‌آید ولی آن افراد زمین‌خوار رانتی به راحتی هکتار‌ها زمین می‌خرند و بعد بدون سند رسمی واگذار می‌کنند این موضوع باید به شدت پیگیری شود و با این افراد برخورد جدی صورت گیرد.

موسوی‌فرد تصریح کرد: ما در جایگاه اجرایی نیستیم ولی در جایگاه پیگیری بوده و پیگیر مشکلات این مردم شریف هستیم و من از مسئولان می‌خواهم کمی بیشتر به‌فکر مشکلات این مردم باشند و حتما در بازدیدی بعدی از این منطقه مسئولان مربوطه را همراه خودم می‌آورم تا از مستقیم از این مشکلات آگاه شوند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با انتقاد از برخی اقدامات تاکید کرد: چند نفر هستند مثل زالو افتاده‌اند به جان مردم برخی مناطق، ما غافل از آنها نیستیم و فکر نکنند با چهار تا مسئول بتوانند مشکل‌شان را قدری حل کنند این‌ها زیر ذره بین هستند و به زودی آقای رئیسی به خوزستان می‌آید و آن وقت ما کار خودمان را خواهیم کرد پس به زالو صفتان می‌گوییم هرچه می‌خواهید ببلعید ولی یک‌دفعه آن را پس می دهید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.