کد خبر : 13723
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 فروردین 1399 - 18:02
-

اصلاحات محیط زیستی برای اَبَر استان کشور! | جواد الهایی سحر

اصلاحات محیط زیستی برای اَبَر استان کشور! | جواد الهایی سحر

جنگل های ما توسط شرکت نفت هوای ما توسط فلرهای نفتی طبیعت ما توسط متصدیان و مسئولان آن با قیر نفتی در حال تخریب است و حتی تخلیه و آتش زدن گازها بدون فلر در اطراف اهواز و هورالعظیم ، صنایع فولاد و صنایع نیشکر همه و همه هوای اهواز و استان را ناپایدار کرده است و سیلاب زیرساخت های جوامع محلی را تباه.

اصلاحات محیط زیستی برای اَبَر استان کشور! | جواد الهایی سحر

 

استان خوزستان به لحاظ منابع طبیعی، موقعیت ژئوپلتیک و سرمایه گذاریهای انجـام شـده در طرحهای بزرگ ملی از جایگاه بی بدیلی در همه حوزههای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برخوردار اسـت و بـی شـک بخـش عمدهای از تحولات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور در درون مرزهای سیاسی این استان رخ میدهد، لـذا توجه به محیط زیست و طبیعت خوزستان برای سال جهش تولید یک پیش نیاز اولیه کشور وحائز اهمیت است.

اما تخریب های گسترده طبیعت و زیست بوم توسط استاندار جوان ، عدم دخالت فرماندران در تخریب ها ، عدم دفع و دفن پسماند به طور بهداشتی شهرداران استان و عدم نظارت یک استان بان واقعی باعث ضررهای جبران ناپذیر به سلامت جامعه و سلامت تولید و چرخ اقتصاد کشور شده است

جنگل های ما توسط شرکت نفت

هوای ما توسط فلرهای نفتی

طبیعت ما توسط متصدیان و مسئولان آن با قیر نفتی در حال تخریب است

و حتی تخلیه و آتش زدن گازها بدون فلر در اطراف اهواز و هورالعظیم ، صنایع فولاد و صنایع نیشکر همه و همه هوای اهواز و استان را ناپایدار کرده است و سیلاب زیرساخت های جوامع محلی را تباه.

سکوت استاندار جوان ما در برابر ١۶٧ فقره آتش سوزی در جنگل های استان در سال ٩٨ و مالچ پاشی در طبیعت بکر بیت کوصر و شوش را فجایعی در ابراستان اقتصادی کشور خلق کرده که کاملا با شعار اصلاحات در تضاد و مخالفت بوده است.

با این حال انسان از خود می پرسد که ؟

چگونه چنین فاجعه‌هایی در حوزه محیط‌زیست رقم خورد؟ آن هم نه در یک دولت محافظه کار یا اصول گرا! بلکه دولتی که ادعای اصلاح طلبی، تدبیر و پراکنش امید دارد؟ چگونه والاترین مدیر یک دولت در ابَر استان اقتصاد کشور آشکارا بدیهی‌ترین ملاحظات، موازین و اخلاق محیط‌زیستی را به سخره گرفته؟ آیا ننگین‌تر، تلخ‌تر و اسفبارتر از کارنامه دولت در خوزستان در سال ۹۸ هم می‌توان در طول این مدت سراغ گرفت؟

کدام اصلاحات محیط زیستی در خوزستان ؟

کدام طبیعت و زیست بوم ما در دولت اصلاحات اصلاح شده؟

کدام پسماند ما ساماندهی یا کدام هوای الودترین شهر جهان ( اهواز) ترمیم گشته ؟

پس جناب استاندار !
لطفا در طبیعت و محیط زیست ما در این مدت باقیمانده از دولت اصلاحات بفکر اصلاح زیست بوم و طبیعت بکر تخریب شده باشید.

✍🏻جواد الهایی سحر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.