کد خبر : 17895
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تیر 1399 - 14:46
-

استاندار خوزستان: برگزاری پیاده روی اربعین به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا بستگی دارد

استاندار خوزستان: برگزاری پیاده روی اربعین به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا بستگی دارد

گروه استان‌ها- استاندار خوزستان گفت: ستاد استانی اربعین حسینی(ع) در حال فراهم کردن مقدمات پیاده‌روی اربعین است. اگر ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه دهد، مراسم پیاده روی اربعین حسینی برگزار می‌شود. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی در نشست ستاد استانی اربعین حسینی(ع) اظهار داشت:

گروه استان‌ها- استاندار خوزستان گفت: ستاد استانی اربعین حسینی(ع) در حال فراهم کردن مقدمات پیاده‌روی اربعین است. اگر ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه دهد، مراسم پیاده روی اربعین حسینی برگزار می‌شود.
به گزارش شبکه خبری خوزستان ، به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی در نشست ستاد استانی اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: مطابق آنچه به ما ابلاغ شده می‌بایست برای اربعین و برگزاری با شکوه آن آماده باشیم. برای همین جلسات ستاد باید مستمر تشکیل شود.

وی افزود: هر چند شرایط کرونا حاکم است ولی در حال تدارک امکانات و مقدمات پیاده روی اربعین هستیم. تا اگر شرایط مهیا بود و تصمیم ستاد ملی بر برگزاری مراسم اربعین حسینی بود، آمادگی لازم را داشته باشیم.

شریعتی گفت: برگزاری این مراسم به وضعیت بیماری در ایران و عراق بستگی دارد و در نهایت، ستاد ملی مبارزه با کرونا و ستاد ملی اربعین حسینی(ع) تصمیمات لازم برای برگزاری این مراسم را اتخاذ می‌کنند.

عباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان در این نشست، اظهار داشت: آسفالت منتهی به دو مرز بین المللی شلمچه و چذابه در استان خوزستان با اعتباری بالغ ‌بر ۹۷۱ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی افزود: پروژه اهواز، سوسنگرد و چذابه ۲۰ کیلومتر است که اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دیگر مسیرها نیز فعال هستند و طبق برنامه‌ریزی و تقویم زمان‌بندی به اتمام می رسند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان با اشاره به اینکه انتظار داریم تمامی محورها به سمت ۴ مسیر ورودی استان آمادگی تردد حجم عظیم زائران را داشته باشند، بیان کرد: اکنون ۱۸ اکیپ لکه‌گیری و رو کش آسفالت با مبلغی بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد تومان فعال هستند.

این مقام مسئول بیان داشت: بالغ بر ۸۰ درصد علائم، تابلوها، دیواره ها، نیوجرسی و دیگر پروژه هایی که برای ایمنی در این جاده ها انجام شده به سرقت رفته که برای امسال تابلوهای جدید نصب می‌شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.