کد خبر : 20132
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1399 - 10:19
-

ارتقا وتوسعه ۲۰سایت همراه اول در خوزستان

ارتقا وتوسعه ۲۰سایت همراه اول در خوزستان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: ۲۰ سایت همراه اول در ۱۱شهرستان استان ، با نصب و راه اندازی تکنولوژی ، ارتقا و توسعه یافتند. رحیم فلاح زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان بیان کرد: به منظور توسعه و تقویت شبکه ارتباطی همراه اول و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی ،

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: ۲۰ سایت همراه اول در ۱۱شهرستان استان ، با نصب و راه اندازی تکنولوژی ، ارتقا و توسعه یافتند.

رحیم فلاح زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان بیان کرد: به منظور توسعه و تقویت شبکه ارتباطی همراه اول و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی ، استفاده بهینه شهروندان و ارایه شبکه همراه پرسرعت و با کیفیت و باهدف رفع نیازها در راستای جلب رضایت مشترکان، ارتقا و توسعه شبکه ارتباطی انجام شد.
وی گفت: اجرای این عملیات در ادامه پروژه  «فاز هشت توسعه»، با نصب و راه اندازی تجهیزات فنی بر روی ۲۰ سایت همراه اول توسط کارشناسان متخصص مخابرات منطقه خوزستان در مناطق پرترافیک شهری، روستایی و جاده ای، ارتقا و توسعه یافت.

فلاح زاده ادامه داد: در این مرحله از توسعه فاز هشت شبکه ارتباطی همراه اول،  تجهیزات فنی و ارتقای تکنولوژی ۳G ، ۲G و ۴G بر روی ۲۰ سایت مناطق پر ترافیک شهری، جاده‌ایی و روستایی در شهرستان ها طبق زمان بندی و در موعد مقرر پر ترافیک شهری، روستایی و جاده ای در اهواز، باغملک، دزفول، رامهرمز، اندیمشک، شادگان، حمیدیه، خرمشهر، ماهشهر، مسجدسلیمان و لالی، نصب و راه‌اندازی شد.
پروژه توسعه فاز هشت در خوزستان، بر اساس زمان بندی و با هدف بهبود و تقویت پوشش آنتن دهی و ارایه شبکه ارتباطی همراه اول با کیفیت مطلوب و اینترنت پرسرعت به شهروندان در حال انجام  است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.