کد خبر : 7652
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 - 11:36
-

اجرای برنامه کاشت نهال در کتابخانه کودک محور شهر گوریه

اجرای برنامه کاشت نهال در کتابخانه کودک محور شهر گوریه

شبکه خبری خوزستان//مدیر انجمن حامیان طبیعت شعیبیه از برگزاری آیین کاشت نهال در کتابخانه کودک محور شهر گوریه خبر داد. به گزارش شبکه خبری خوزستان، سمیه دلفیه مدیر انجمن حامیان طبیعت شعیبیه با اعلام این خبر و بیان اینکه حفظ، نگهداری و توسعه محیط زیست از شاخص‌های اصلی توسعه و یک وظیفه ملی و دینی

شبکه خبری خوزستان//مدیر انجمن حامیان طبیعت شعیبیه از برگزاری آیین کاشت نهال در کتابخانه کودک محور شهر گوریه خبر داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، سمیه دلفیه مدیر انجمن حامیان طبیعت شعیبیه با اعلام این خبر و بیان اینکه حفظ، نگهداری و توسعه محیط زیست از شاخص‌های اصلی توسعه و یک وظیفه ملی و دینی است افزود: کاشت درخت و گسترش فضای سبز در ترویج فرهنگ محیط زیستی و شادابی و سلامتی جامعه بویژه در میان کودکان بسیار موثر است.

وی ضمن اشاره به آیین کاشت نهال در کتابخانه کودک محور شهر گوریه افزود: در این برنامه علاوه بر نهالکاری توسط کودکان، نهال ها به نام هر یک از کودکان مشخص شده تا پس از کاشت آن نگهداری و آبیاری نهال ها با کمک مربی کودک کتابخانه صورت پذیرد.

دلفیه که عضو شورای شهر گوریه نیز به شمار می رود همچنین از اجرای نهالکاری در مناطق مختلف با مشارکت بانوان خبر داد و اظهار داشت: این برنامه با هدف کاشت گونه های درختی بومی و توسعه فضای سبز شهری بزودی آغاز خواهد شد تا حس مسئولیت پذیری در حوزه های اجتماعی را در بین زنان خانه دار ترویج دهیم.

مدیر انجمن حامیان طبیعت شعیبیه با اشاره به نشست اخیر اعضای شورای هماهنگی تشکل های محیط زیستی خوزستان در شهر گوریه و آغاز فعالیت های محیط زیستی این انجمن افزود: با تعامل بیشتر میان انجمن ها شاهد اجرای برنامه های محیط زیستی بیشتری در مناطق مختلف خواهیم بود.

دلفیه در خاتمه از پیگیری اعضای شورای هماهنگی و شهردار گوریه در خصوص انجام هماهنگی و مقدمات برنامه ریزی فعالیت های محیط زیستی در شهر گوریه قدردانی نمود و ضمن اشاره به عضویت افتخاری شهردار گوریه در انجمن حامیان طبیعت ابراز امیدواری نمود تا این اقدامات نویدبخش روزهای بهتری برای شهر گوریه باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.