کد خبر : 17508
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تیر 1399 - 4:15
-

آتش سوزی کوه‌های تنگ تکاب بهبهان مهار شد + تصاویر

آتش سوزی کوه‌های تنگ تکاب بهبهان مهار شد + تصاویر

معاون فرماندار بهبهان گفت: آتش‌سوزی کوه‌های تنگ تکاب بهبهان مهار شده است. مهدی مرشد بهبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهبهان در رابطه با آخرین وضعیت آتش‌سوزی منطقه تنگ تکاب اظهار داشت: آتش‌سوزی منطقه تنگ تکاب اطفاءشد و با همت بیش۸۰ نفر از نیروهای منابع طبیعی، هیئت کوهنوردی و افراد بومی در حال لکه

معاون فرماندار بهبهان گفت: آتش‌سوزی کوه‌های تنگ تکاب بهبهان مهار شده است.
مهدی مرشد بهبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهبهان در رابطه با آخرین وضعیت آتش‌سوزی منطقه تنگ تکاب اظهار داشت: آتش‌سوزی منطقه تنگ تکاب اطفاءشد و با همت بیش۸۰ نفر از نیروهای منابع طبیعی، هیئت کوهنوردی و افراد بومی در حال لکه گیری و کنترل نهایی آتش در منطقه تنگ تکاب هستند.

وی افزود: از صبح امروز بعد از اعلام حریق در منطقه تنگ تکاب به علت کوهستانی بودن مسیر با همکاری هیئت کوهنوردی شهرستان قریب به ۸۰ نفر از کوهنوردان جهت اطفاء حریق به محل آتش سوزی اعزام شدند.

معاون فرماندار بهبهان گفت: بخش وسیعی از مراتع این منطقه در آتش سوخته است اما با حضور و کمک نیروهای امدادی در منطقه از خسارات زیادی جلوگیری به عمل آمد.

در ادامه امدادگر حاضر در منطقه تنگ تکاب در گفت وگو با خبرنگار تسنیم بیان کرد: گرمای هوا و آفتاب شدید مانع از عملیات اطفاء حریق نشده است و با جان و دل تا پایان خاموشی آتش در منطقه خواهیم ماند.

وی با بیان اینکه طبق شواهد علت آتش سوزی عمدی بوده، افزود: با توجه به وجود حیوانات گوناگون در منطقه تنگ تکاب عده‌ای از شکارچیان سودجو برای به تله انداختن حیوانات دست به چنین کاری می‌زنند.

با توجه به عمدی بودن آتش‌سوزی های اخیر در منطقه کوهستانی خائیز و تنگ تکاب و به جا گذاشتن خسارات جبران ناپذیری که به طبعیت وارد شده است لازم از جهت جلوگیری از این اتفاقات مسئولین مربوطه تدابیر لازم را انجام دهند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.